mammamammamammamor Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 ka gjør eg da? ha 3mnder til baby nr fire kommer
mammamammamammamor Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2009 alt av hus og unger henger over meg
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Har du en mann? Da bør du snakke med han, og forklare hvordan du har det. Han har vært med på å få barna han også, og må ta sin del av ansvaret (og det nytter ikke å skylde på at man er sliten når man kommer fra arbeid, for 3 unger og husarbeid er mer enn èn jobb). Er du i arbeid? Hva med å høre om legen kan sykemelde deg så du får kommet deg på beina igjen? Er barna i bhg? Hvis ikke ville jeg prøvd å fått de inn.
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Skjønner hva du mener, men vet du hva.. Sykemeld deg helt eller kanskje bare delvis slik at du får deg et par fridager i uken. Ikke til å gjøre husarbeid, men til å ta vare på deg selv. Sove, gå små turer. Kjenne på kroppen at du får slappe av. Du skal jo tross alt bære fram ditt 4. barn.. Jeg vet at dette kan være vanskelig, vi damer er så omsorgsfulle at vi glemmer oss selv. Selvfølgelig la mannen ta sin del og jeg håper han gjør det. Hverdagen blir ikke mindre hektisk med fire unger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå