Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Eller tror dere det er real love? Jeg må si at jeg er i tvil. Men hun er heldig som hele tiden dukker opp i dritfine kjoler og andre klær som han spanderer på hun.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Kan godt hende hun er det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor noen synes han er fin. Virkelig ikke min smak i det hele tatt!
solei Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Heldig? Overklassefolk er utro som .aen. Snakk om overfladisk livsstil. veldig deilig med en mann i 40 årene som fester hele tiden. For ett stress spør du meg! Han har jo overhodet ikke funnet roen med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Hun bude jo være ganske oppegående med tanke på at hun har en doktorgrad da men.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Hun er jo lege,så hun kan sikkert forsørge seg selv også.Men, synes hun er skikkelig fæl der hun åler seg rundt den hissige lille dvergen sin med de gigantiske leppene og et falskt smil.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Nå er det faktisk slik at jeg har jobbet sammen med henne tidligere, mens hun var legestudent, og jeg tror jeg kan si med ganske stor sikkerhet at hun IKKE er noen golddigger. Hun er en hyggelig, intelligent lege og klarer seg helt fint uten å måtte gifte seg til penger. Skjønner meg ikke på folk. Bare fordi hun er høy, blond og over gjennomsnittet pen så er hun automatisk en golddigger... Helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Hun er en homokamuflasje. Stordalen er jo en vittig påfugl med x antall bokstavdiagnoser. En hetro mann kan da umulig være så jålete!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Ja helt klart gold digger.deilig med mye penger å kose seg med.å det drysser nok en del på henne
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Fy fan, for noen jævla misunnelige idioter dere er. Få dere et liv! Herregud. Drittunger!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Ikke misunnelig nei. Hadde ikke tatt i kjæresten hennes med klypetang en gang ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Og jeg har ei venninne som gikk på legestudiet sammen med henne, og hun forteller også om hvor snill og flink og oppegående hun er = absolutt ikke golddigger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå