lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 får det sånn innimellom, i munnviken, nesten som små blemmer som sprekker. det gjør vondt og er stygt! finnes det noe som hjelpe?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2009 denne kom på feil side.
Soon to be mum Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 De har en krem på apoteket som hjelper mot munnsår. Har sett reklame for den på TV, men husker ikke hva den heter. Selv bruker jeg å kjøpe Zovir (blå liten tube) på apotek når jeg er i Sverige eller Danmark, den funker som et egg til utvortes bruk! Med en gang du kjenner den derre kjente prikkinga i huden så smører du på litt Zovir, og så tar det kun kor tid før dritten er borte. Men man må være litt tidlig ute med å smøre på for å få optimal virkning. Den kremen jeg har sett på TV virker som en variant av denne. Til innvortes bruk finnes det vist noe slags munnskyll man kan bruke, gurgle litt med det innimellom.
Gjest Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Antix- smør på tynt, hvis du smører på mye funker det ikke (etter min erfaring ihvertfall) Fikk munnsår for første gang siden jeg var liten (hadde det da jeg var 5) rett etter fødselen. Tok føkkings to mnd. før det gikk bort. Etter at jeg kjøpte antix gikk det bort etter noe dager.
mirredutt Skrevet 18. juli 2009 #5 Skrevet 18. juli 2009 Vademecum (skrives det sånn?). Det bruker jeg å ha på munnsåret, gjerne på kvelden før jeg legger meg. Bruker zovirax også, men den er reseptbelagt. Kjøper alltid et lite lager når jeg er i utlandet. Nå sist fikk jeg så ille utbrudd at jeg dro til legen, der fikk jeg noen piller jeg skulle ta i tre dager. Hjalp sånn høvelig, men da var underleppen min et eneste stort herpesutbrudd!
Prinsesse Brødhue Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Kan anbefale valtrex tabletter. Fikk ett nytt liv etter at jeg "fant" de!! De er svindyre men absolutt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå