Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Er det noen som har gode tips? En periode kunne jeg spise brød med leverpostei og agurk, men nå funker ikke det lengre. Grønnsakssuppe / lapskaus pleier å gå fint, eller bare stekte poteter. Og hvis alt annet skjærer seg så spiser jeg jordbær og vaniljeis. Prøver at det blir jorbær med litt is, og ikke motsatt, for da får jeg jo i meg masse vitaminer i hvert fall :-/ Er det noen andre kvalme der ute som har gode tips, så jeg kan variere litt mer?
proud mama Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 hei hei. Jeg har forslag til små måltider som jeg klarer å få i meg iallefall. Rødt eple Ritz kjeks kapteinskjeks med hvitost Rosiner Knekkebrød brødskive med skinkestek (med litt bordsalt) har også klart å spise omelett og makaroni og ketchup har hørt at man ikke skal spise så mye jordbær mens man er gravid, da man kan fremkalle jordbær allergi hos barnet, men vet ikke dette for sikkert. håper dette hjelper deg litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå