Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Da var det en tidlig morgen på oss (gjeeeeesp) I dag tror jeg det blir en god dag Håper dere får en fantastisk dag alle sammen!!
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 nå skjønner jeg hvorfor du har skrevet på facebook at du venter på å legge deg igjen .. hehe.. kvart på seks ja.. DET er tidlig! men.. God morgen =)
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Vi sto opp kl ti på 5 ALT for tidlig spør du meg,men jaja,Adrian er sjefen tydeligvis
petite fleur Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Uff, ja det er tidlig! Har vært der selv, småen her sto opp i 5-tiden i månedsvis i vinter :-S Nå for tiden er jeg i sjokk, gutten har sovet til halv ni og ni i over en uke :-O Han skjønner vel at det er ferie, kanskje ;-) Ønsker dere en fin dag i finværet!
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Finværet.. ?? Hvor bor du da? Her regner det.. men akkurat nå titta jaggu sola fram! Fin dag til dere å!
petite fleur Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Jeg bor i Tromsø, og her er det nydelig vær i dag ;-) Tro meg, dette har vi ventet lenge på! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå