Hilsen Aud Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Ser rosa og fint ut, så jeg tror jeg avventer med å ringe innleggelsestelefonen men prøver å få meg litt søvn i steden for. Riene kommer tidsnok og sove kan jeg gjøre nå. Om jeg får sove NÅ er en annen ting, men jeg får i alle fall ikke sove når riene er kommet i gang. Er en uke på overtid så det var godt at det skjedde noe, selv om jeg helst ville hatt rier først og så vannet da... Ingen våkne nå regner jeg med?
togutter Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 jeg har ligget en time nå med mens-smerter som kommer og går og er kjempekvalm. Men aner ikke om dette er starten på noe.. 5 dager til termin, håper at noe skjer! Men du blir snart mamma da, så spennende!! Skulle ønske mitt vann gikk også, slik at jeg for sikkert vet at noe er på gang! LYKKE TIL!!
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Nå er du uansett nærmere målet enn noen gang Om riene uteblir så blir du uansett satt igang innen minimum 3 døgn. Skulle ønske vannet også kunne gå her, for da har ikke sykehuset noe valg Masse lykke til med fødsel!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Oooooooooh - spennende!!!!!! Lykke lykke lykke til!! :-) ......håper det samme skjer her snart....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå