Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har forsøkt å bli gravid en stund. Siste gang jeg hadde seksuell omgang er lenge siden likevel ettersom partneren jobber hjemmefra. Sist vi prøvde var ca 1-2 døgn etter min EL som var 6 Juni. Samleie hadde vi 8 Juni. Jeg vet jo egentlig at å prøve på EL dagen er best, men har hørt at det egentlig ikke finnes helt 100% sikkre perioder. Jeg hadde likevel en "liten" mensturasjon 19- 23 Juni. Jeg pleier å ha 6-7 dager med mensen, denne gangen var det 5 dager der de tre siste var svært liten- ingen blødning, så fikk jeg EL igjen 2 Juli (forventet). Men så fikk jeg noe som liknet veldig på utflodet jeg får under EL. Jeg har ellers ikke noe særlig utflod og har aldri opplevd å ha to "EL" på en mnd.

Ellers er jeg i en liten depresjon for tiden. Har tilbakevendene depresjoner, men denne gangen har det vært på en måte jeg ikke kjenner igjen. Har blitt lett sinna (pleier ikke bli det) og tatt lett til tårene (pleier heller ikke det), jeg hungrer alltid etter ett eller annet å dytte i munnen, men ikke noe "diller" som jeg bare må ha, bare det er ett eller annet. Brystvortene er ømme og har forandret farge og størrelse rundt vorten som er mer markert og stiv. Jeg er egentlig en frysepinn, men får stadig perioder der jeg syntes det blir veldigt varmt (været er dårlig for tiden her så har ikke med mye sol å gjøre). Er små svimmel og sliten.

Jeg lurer nå på om jeg kan være gravid selv om jeg hadde en liten mens til samme tid som den skulle komme?

Mvh Anonym håpende 24 åring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en graviditetstest?

Skrevet

jeg er så drit lei spm som dette! hva med å ta en jævla test?! jaja, veit du har depresjoner og greier, men likevel; hvordan forventer du at andre her inne skal kunne svare på om du er gravid eller ikke???

Skrevet

Svimmel, sliten, kvalm, diller og varm kommer ikke så tidlig om du er gravid, uansett.

Ta en test, du.

Skrevet

Jeg vet ikke om du er gravid, kanskje, kanskje ikke.

Ta en graviditetstest så finner du ut.

Skrevet

Ikke et smart forum å legge ut sånne spørsmål på:) Her får du nemlig ikke særlig mange hyggelige svar på sånne spørsmål.

Men som du ser over her, så er det ikke så lett å svare deg på dette. Personlig så tviler jeg på at du er gravid, i allefall siden du hadde en femdagers blødning. Ta en test eller gå til legen:)

Skrevet

Ellers er jeg i en liten depresjon for tiden. Har tilbakevendene depresjoner

------------

Håper inderlig at du IKKE er gravid!

Intet barn fortjener å vokse opp i et hjem med foreldre med psykiske problemer!

Kjøp deg ei dukke i stedet.

Den kan du nemlig ikke skade hvis får en ny tilbakevennende depresjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...