Gå til innhold

føler dere at dere fortsatt er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sexy etter dere har fått barn? eller ikke sånn sexy i innbilsk form, men kan dere fremdeles være det? eller følte dere at dere såg bedre ut før dere fikk barn?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt bedre for hvert barn, hehe.

Skrevet

Jeg har finere kropp nå enn før jeg fikk barn.. da var jeg noen kilo overvektig, nå er alt som jeg vil ha det:) ingen strekkmerker eller andre tegn på fødselen, bortsett fra en bitteliten bilring foran på magen som, den er ikke helt flat, men det var den ikke før fødselen heller:)

i hvert fall; i tillegg til det rent fysiske har jeg blitt mye bedre kjent med kroppen min etter jeg fødte, vet hva jeg vil ha, og har selvtillit til å be om det, orgasmene kommer som perler på en snor når vi har sex, lettere enn de noen gang gjorde før jeg ble gravid, og jeg føler mer vakker sammen med kjæresten min....

hehe... dette ble mye skryt, men, alt i alt føler jeg meg mye mer sexy enn noen gang før, og mer enn jeg trodde var mulig....

Skrevet

jeg så bedre ut med unntak av brystene som ble to slappe poser...

men det skyldtes nok mer at jeg gikk kraftig ned i vekt etter fødsel... begynte å trene å være sunn og fikk en flott kropp, ja bortsett fra posene da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...