Prish Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har sett den norske og den svenske. Finnes det noen andre?
Lilli med småtrolla Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 De har ikke laget nye enda... Synd. Fantastisk serie. Kunne tenkt meg å sett de svenske. Kan jeg se dem på nettet noe sted?
Maisie Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 De sender serien om de svenske jordmødrene på mandager på NRK2 kl 19.30.
Lykke X 4 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 De annonserer at det er de svenske jordmødrene, men de sender den norske. I allefall sist mandag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå