Gå til innhold

Beste sommerminne så langt da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren er enda ung, eller kanskje ung voksen.. Men mange minner må nok ha blitt til..

Vil du dele ditt beste med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange gode sommerminner fra Sørlandet, for mange til å skille ut noen, men et annet minne har dukket opp ofte i det siste, og det var en midtsommernattstur på Krokskogen. Orienteringsgruppa vår, med stort og smått, vandret i flere timer på skogsstier en sommernatt da jeg var ca. 14-15 år. Det var tåke og duskregn, men veldig stille og lydt i skogen.

Jeg håper at datteren min, min lille amerikaner, skal få oppleve noe sånt en gang. Uansett hvor vakker naturen kan være i USA, så blir det ikke det samme som norsk skau.

Hun har forresten allerede forelsket seg i båtlivet i ytre Oslofjord!

Skrevet

Å, mente du hittil i sommer? Da får det vel bli snekketur utenfor Fredrikstad med datter, mor, søster, svoger, to nevøer og en niese, og to venner med sønn. Pølsegrilling på svaberg og sjøbad. Og at datteren min elsket alt!

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra 3 ukers ferie og mitt beste minne hittil i sommer må være da hele familien (4)l lå på vår kjempestore bademadrass og slappet av. Det var kjempekoselig og deilig.

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra dyreparken å må bare si at Kaptein Sabeltann showet var helt supert :) Ellers var også forestillingen i kardemommeby kjempe morsom og det var så artig å få møte alle de som bor i kardemomme by :)

Skrevet

Beste minne til nå må være ferien vår på Rhodos. Alt var egentlig helt topp, herlig bare å slappe av og kose seg sammen!!! Så traff vi en fantastisk svensk familie som vi var mye med...og det er også et godt minne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...