Gjest Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg snakket med han jeg dater for tiden, han bor i et annet land og vi treffes så å si en gang i mnd, han har hektisk jobb.. Nå sa at han at neste gang vi treffes blir kanskje ikke før om 2 uker, så sier han at han forstår om jeg ikke vil treffe ham mer.. så sier han at han liker meg veldig godt, så jeg sa at jeg hadde ikke et problem med det, og da sier han at han ikke synes det er et problem men kanskje jeg vil gå lei snart.. Noe jeg ikke vil bli.. Håper ikke det sier han.. Hva mente han egentlig med dette?
<3 Legoland <3 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hvilken fremtid har dere sammen? Skal han fortsette å bo i utlandet? Sjal han fortsatt ha denne jobben??
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Han sa at det er mye for øyeblikket og at det vil bli bedre om noen uker,ellers tar han opp ofte at han kunne tenkt seg å få seg en jobb her og prater mye om oss i framtiden..
<3 Legoland <3 Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Då spør du han: "Hvorfor spør du om dette?? Har vi ikke det fint sammen??"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå