Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Er det ikke slik at kynnere skal gå relativt fort over når man endrer stilling eller slapper av? Har hatt kynnere som er mer slitsomme enn vanlig i over to timer nå, og de gir seg ikke uanstett hva jeg gjør...De er ikke direkte vonde, men gjør mer av seg enn vanlig. Jeg har 6 uker til termin og tenker at jeg må være litt føre var om det skulle være noe, i og med at babyen helst skulle være der inne noen uker til.... Noen som har opplevd det samme, men at det faktisk ikke førte noen vei, kun kynnere??
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hvis du tar deg en varm dusj og legger deg ned etterpå. Går de ikke over da, ville jeg ringt føden for en skekk!! Lykke til! Håper det er bedre nå og at h*n holder seg der inne noen uker til
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Enig med overskrivende. Min fødsel startet med regelmessige kynnere som etter 6-8 timer gikk over til å bli rier. Legg deg ned og slapp av, og hvis det ikke går over bør du kontakte føden. Hvis det etterhvert blir rier, kan de kanskje gi deg noe for å stanse fødselen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 takk for svar. Har ikke dusjet,men ligger i sengen nå og håper det snart går over...Men tenker at om det ikke blir verre, så regner jeg med jeg sovner og at det er over i morgen! håper i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå