Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg snakket med han jeg dater for tiden, han bor i et annet land og vi treffes så å si en gang i mnd, han har hektisk jobb.. Nå sa at han at neste gang vi treffes blir kanskje ikke før om 2 uker, så sier han at han forstår om jeg ikke vil treffe ham mer.. så sier han at han liker meg veldig godt, så jeg sa at jeg hadde ikke et problem med det, og da sier han at han ikke synes det er et problem men kanskje jeg vil gå lei snart.. Noe jeg ikke vil bli.. Håper ikke det sier han.. Hva mente han egentlig med dette?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Det jeg mener er bare at jeg er redd for at han mener noe annet med det han sier??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Veldig vanskelig å si. Mulig han er i tvil pga avstand, og er redd for å legge for mye følelser i dette selv. Dermed vil han forsikre seg om at du er engasjert og villig til å investere i dette forholdet... Bare en teori... Hvis han ikke vil mer, ville han nok uttrykt seg på en annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå