Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Hvis jeg er på besøk hos noen og de går en tur på do eller koker kaffe. aldri ellers.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 kjøper det innimellom, hvis jeg blir nysgjerrig utfra forsiden.. har noen favoritt-kjendiser, mens jeg driter i andre... kjøper det kanskje... tja.. ti ganger i året.. eller noe..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Jeg er barnslig jeg...leser Donald jeg...heh.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 jeg kjøper og leser. se&hør, og det som kommer ut hver fredag. og her&nå. hver uke.........................
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Leser det om det ligger fremme hos mamma, og på venterom om det er der. Kjøper det VELDIG sjelden selv. Kanskje 2-3 ganger i året. Har ikke råd til blader og aviser.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Aldri! Ikke hjemme, ikke på besøk og ikke hos tannlege eller frisør. Det er et viktig prinsipp for meg å ikke støtte en så råtten bransje som lever av å grafse i andres privatliv. Hvorfor i all verden leser dere det? Det kan da ikke være interessant å vite hva "kjendiser" driver med og hva de har på seg? Jeg gremmes over de høye opplagstallene de kan ha siden dere kjøper møkka. Argh!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Leser på hjemmesiden deres, kjøper aldri blader.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Jeg leser Se og hør, og jeg har kanskje en litt teit grunn, men det er nå sånn det er: Jeg elsker å se på bildene av kjolene og klærne som kjendisene har. Så jeg kjøper spesielt når det har vært et eller annet stort arrangement som Gullruten og Amanda og slike ting. ;D
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 LESER man se og hør? Det står jo ikke noe tekst der? De små notisene som står der er unnalest på 10 min og det gidder jeg ikke bruke penger på. Kjøper jeg meg et kvinneblad som KK eller noe slikt har jeg i allefall noe å lese i en times tid, men selv det er ikke verdt pengene... Gi meg en bok!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Nei. 80 % av det som står der er bare piss og bullshit uansett. Ok underholdning på et venterom men ikke noe jeg bruker penger på.....
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 På venterom, hvis ikke noe mer interessant ligger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå