Gå til innhold

Hvor mange av dere leser Se og Hør?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leser det på venterom

Skrevet

Hvis jeg er på besøk hos noen og de går en tur på do eller koker kaffe. aldri ellers.

Skrevet

kjøper det innimellom, hvis jeg blir nysgjerrig utfra forsiden.. har noen favoritt-kjendiser, mens jeg driter i andre... kjøper det kanskje... tja.. ti ganger i året.. eller noe..

Skrevet

Jeg er barnslig jeg...leser Donald jeg...heh.

Skrevet

jeg kjøper og leser.

se&hør, og det som kommer ut hver fredag.

og her&nå.

hver uke.........................

Skrevet

Leser det om det ligger fremme hos mamma, og på venterom om det er der. Kjøper det VELDIG sjelden selv. Kanskje 2-3 ganger i året. Har ikke råd til blader og aviser.

Skrevet

Aldri! Ikke hjemme, ikke på besøk og ikke hos tannlege eller frisør. Det er et viktig prinsipp for meg å ikke støtte en så råtten bransje som lever av å grafse i andres privatliv.

Hvorfor i all verden leser dere det? Det kan da ikke være interessant å vite hva "kjendiser" driver med og hva de har på seg? Jeg gremmes over de høye opplagstallene de kan ha siden dere kjøper møkka.

Argh!!

Skrevet

Leser på hjemmesiden deres, kjøper aldri blader.

Skrevet

Jeg leser Se og hør, og jeg har kanskje en litt teit grunn, men det er nå sånn det er: Jeg elsker å se på bildene av kjolene og klærne som kjendisene har. Så jeg kjøper spesielt når det har vært et eller annet stort arrangement som Gullruten og Amanda og slike ting. ;D

Skrevet

LESER man se og hør? Det står jo ikke noe tekst der? De små notisene som står der er unnalest på 10 min og det gidder jeg ikke bruke penger på.

Kjøper jeg meg et kvinneblad som KK eller noe slikt har jeg i allefall noe å lese i en times tid, men selv det er ikke verdt pengene... Gi meg en bok!

Skrevet

Nei. 80 % av det som står der er bare piss og bullshit uansett.

Ok underholdning på et venterom men ikke noe jeg bruker penger på.....

Skrevet

På venterom, hvis ikke noe mer interessant ligger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...