<3 Legoland <3 Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hvorfor blogg og ikke hjemmeside??? Fordeler og ulemper med begge???
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har hatt hjemmeside omtrent siden internetten kom, og skulle IKKE ha blogg...inntil for omtrent nøyaktig ett år siden =P Hjemmesiden kodet jeg selv, og det tok litt tid. Jeg fant rett og slett ut at bloggingen var mye enklere, og det så også bedre ut =) Mye mer oversiktelig for gjester som er innom også, iom at jeg ofte merker innleggene i forskjellige kategorier. Konkurranse på bloggen min nå, hvis du er interessert! http://juneaakre.blogspot.com
<3 Legoland <3 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har vært innom bloggen din før. Du er SÅÅ FLINK!
Monajenten Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 UnePune har du to gutter som har bursdag i dag???
Monajenten Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 OG UnePune en ting til: Hva i huleste er den blågrønne sausen på grønnsakene??? :-O
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Neida, hehe, bare ikke oppdatert de tellerne =P Den grønne sausen er brun saus med blå fargepasta(sånn som man har i kaker fra cacas...) i. Litt morro i hverdagen =D
Monajenten Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 KULT! Det har jeg ikke tenkt på at jeg kan bruke fargene til. Jeg har nemlig en hel million av dem:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå