Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Må bare spørre.. er jeg den eneste kvinne i verden som ikke bruker bh?? Har aldri brukt bh eller noen form for "topper" som skal holde puppene på plass, jeg bruker bh en skjelden gang når jeg skal pynte meg og ha på meg overdeler der jeg synes bh blir fint å ha under, men dette skjer vel kanskje en gang i mnd. eller en gang annenhver mnd. sånn ca. Er tynn og har små pupper så har ikke noe som henger ned på knærne akkurat, så hvorfor skal jeg bruke et oppheng av spiler og stropper osv. for å heise de opp og på plass liksom?, føler meg så mye friere uten, hadde ikke greid å gå med bh hele tiden, hadde klikka fullstendig,hehe:P Synes synd på alle dere med innestengte pupper:P
V.A.B Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 med små erter som ikke er i veien skjønner jeg godt du ikke trenger BH;) prøv å tusle rundt med E-cup du, så hadde du nok fort funnet frem opphenget ja...
Ranveig R Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 ...eller H. Det er faktisk ingen ting eg heller ville gjort med kroppen min enn å krympe puppene drastisk. Min store drøm å kunne gå bh-laus utan å få VONDT av det. Fint for deg HI at du kan gå utan bh, du kan godt gni det inn litt meir viss du vil ;-p
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 hehe;) Men det må jo være en befrielse å få av seg "opphenget" selv for de med store pupper? Er det ikke meningen at puppene (fra naturens side) skal holde seg på plass selv..? vist de virkelig henger ned på knærne så er det vel strengt talt et spørsmål om overvekt?:S
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 mener ikke å vere frekk altså, bare lurer litt på hvorfor ALLE andre henger på plass puppene sine, selv de som virkelig ikke trenger det som f.eks unge småjenter som er like flatbrystet som meg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 jeg har små pupper(en god håndfull), og kan egentlig gå uten bh, pga de strutter, og henger ikke ,MEN føler meg mer vel med bh på .
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 23:39 Fy fan du er frekk!! overvekt!? Noen er faktisk normalvektig OG store pupper (ikke silikon) Blir flau på dine vegne >:/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 jeg bytter på jeg. har 75DD, de henger ikke, men synes likevel det ser bedre ut med BH. synes det er mest komfertabelt å gå uten, så jeg gjør ofte det, men om jeg skal pynte meg litt tar jeg alltid på meg bh, gjør også stort sett det om jeg skal oppholde meg på steder der det er masse mennesker og jeg høyst sannsynlig må prate med noen.. men det er abolutt est uten!! er for øvrig 24 år
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Herregud da! Jeg er en naturlig H-cup og veier 50 kg når jeg ikke er gravid. TYNGDEKRAFTA gjør det sånn at puppene ikke står opp og ut uten bh. Det skjønner du vel?? Puppene henger "nedpå knærne", som du så vakkert uttrykker det, av samme grunn som at en stein faller mot bakken når du kaster den. Det har ingen ting med overvekt å gjøre! Jesus. Og NEI, det er ikke behagelig å vandre rundt med puppene i friluft uten bh. Det gjør vondt, særlig når man går i trapper eller jogger/løper. Ikke er det særlig praktisk å ha puppetjafset hengende rundt albuene når man skal gjøre noe heller. Du kan synes så synd på puppene som du bare orker, men det forandrer ikke det faktum at en god bh forhindrer ryggplager og andre ubehag for oss med pupper som ikke ligner på myggstikk. Bh-en min er en nødvendighet!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg slenger med et bilde av en afrikansk urkvinne med store pupper som mest sannsynlig aldri har brukt en bh. Så får du se om det er meningen at puppene skal holde seg oppe av seg selv eller ikke. http://www.amandajonestravel.com/photography/photography_images/africa/images_ethiopia/eth_59.jpg
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 jeg dauer, hehe. dagens fjortissinnlegg....
Lilli med småtrolla Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Oi, virkes som dette var eg sårt område for mangen Snakk om å hisse seg opp Jeg syns du er heldig som kan gå uten BH! =) Det er ubehaglig, dyrt og vanskelig å finne passelig BH... Jeg har alltid hatt store henge-bryst, og har måtte bruke BH. Av helsemessige årsaker fikk jeg dekket brystreduksjon. Jeg gikk i fra DD til B. En ny verden åpnet seg! Kunne gå med topper uten BH, og det såg dritbra ut =) Etter jeg ble gravid har de blitt store igjen, og det er frem med BH'en Misunner deg HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 Ja det er enten bh eller operasjon for oss med bh-str langt uti alfabetet. Mindre pupper er en fordel når man skal kjøpe klær. Har måttet henge mange lekre jakker, kjoler og skjorter tilbake på stativet. De passer ikke over puppene, men passer resten. Og store pupper handler IKKE nødvendigvis om overvekt. Jeg har ikke vært overvektig (BMI 24), men gikk ned 10 kg (BMI 22), men ingenting skjedde med bh-str. Hilsen F-cup
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Huff, jeg husker i gamle dager, da jeg var "ung". Da hadde jeg "silikonpupper" uten silikon:p en perfekt B/C cup som var trillrund og fastere enn bly. Tippet den beryktetede 21 års grensen, ble gravid, fikk DD/E pupper (som fortsatt struttet), men fy feite, NÅ siger de jammen meg godt:p Når melken forsvant, så ble plutselig "fyllet" i puppene borte å, så skinnfiller er dagens ord Jeg syns ikke det er noe behagelig å gå uten BH, for puppene mine kan hoppe under armene mine hvis jeg beveger meg for mye, noe som er en yrkesrisiko når man har en ettåring;) Skal vurdere å stramme de opp/redusere dem etter neste barn, for jeg sliter max med å finne en BH som puppene ikke hopper ut av, og jeg syns det er ubehagelig å ha store pupper som siger så mye. Hehe, gubben kaller meg melkekua hans, for når jeg bøyer meg over uten BH får jeg JUR, ikke pupper, men skikelige HENGEJUR. Ser ut som Dagros;) Flott at du kan gå uten BH HI, det kunne jeg gjort å, hadde ikke puppene vokst så INNI HAMPEN mye under graviditeten og amminga, men det slapp jeg da. Godt vi er forskjellige. Og jeg er IKKE overvektig, bare så det er sagt;)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #16 Skrevet 15. juli 2009 Hadde jeg hatt mindre pupper som satt der de skulle ville jeg nok også gått uten bh. Men det er faktisk ubehagelig for meg å gå uten. Godt du synes synd på meg hi, for det gjør jeg også. Men om 1,5 år skal jeg få reduksjon og løft, og gjett hvem som da kommer til å slippe geitene ut av gjerdet??
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er ganske flatbrystet... Men føler at det ser mye bedre ut med bh. Så det er ikke bare de med stor cup som har nytte av det.. De vokser jo litt under graviditet og amming, men går dessverre tilbake igjen etter amming. Vi har litt forskjellige problemer her.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #18 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er slan og har små bryster. Bruker Bh for at jeg suntes det ser penere ut og for at jeg har muligheten til å ha litt innlegg inni (sånn som er i bhene naturlig da ikke masse ekstra). Bruker det for mitt eget velvære og for å føle meg mer kvinnelig. Misunner deg Hi som har såpass selvtillitt at du kan gå uten, det må både være herlig og befriende. Alle sliter vi med vårt!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #19 Skrevet 15. juli 2009 Heldig er dere som kan gå uten bh. Jeg har alltid hatt store pupper, og føler meg ikke komfortabel uten. Og til deg som tror store pupper er synonymt med overvekt, mener du da at jeg som er 155 cm og 45 kg, men har store pupper er overvektig?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #20 Skrevet 15. juli 2009 vet om noen med små bryster som går med bh med innlegg, slik at de skal se større ut. Meg med størrelse H er det mer behagelig med bh, slik at de ikke blir liggende nedpå magen. Blir svett og sår under der hvis jeg ikke har bh til å løfte dem opp! Synes ikke det er så pent for folk å gå uten bh hvis de gynger og hopper, men står de fast, hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #21 Skrevet 15. juli 2009 Ååååå, jeg skulle veldig gjerne kunnet gått bh-løs, men jeg for min del forstår bare ikke hvordan folk klarte seg før bhen sin tid. Store tunge mugger egner seg dårlig uten bh :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå