blond Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har vært innom og snust på forumet noen ganger, men aldersmessig har jeg ikke hørt hjemme her før. Jeg hører mest hjemme på www.barnetmitt, men er litt nysgjerrig på hva som skjer her hos dere, nå som jeg har riktig alder til å være her..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hei på deg, vi er nok i litt sommermodus her nå:-) Men kommer alltid sterkere tilbake når høstkveldene setter inn. Dette er vel den samme siden enten du kommer inn via DinBaby eller BarnetMitt:-) Vi er en gjeng som er i alderen noen og tretti , og opp til førti-ett-eller-annet. Vi deler erfaringer på godt og vondt. Vi ler mye, for livet ellers har nok utfordringer å by på. Ellers er det alltid hyggelig med nye fjes, så velkommen inn til oss skal du være:-)
blond Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 Takk for det! Dere som er her er også velkomne inn til www.barnetmitt.com! Jeg bruker mye tid på nett i perioder og det kan være godt å snakke med folk i samme aldersgruppe selv om jeg ikke synes det er en nødvendighet for å finne tonen. Det er vel heller andre ting som binder folk sammen. Er det stort sett samme lille gjeng som prater sammen her?
Reveenka Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 Heipådeg! Vi er en gjeng som har blitt ristet sammen i løpet av de siste to-tre årene, og har det artig sammen her inne. Akkurat nå traff du oss midt i feriemoduset men forhåpentligvis kommer vi sterkere tilbake bare ferien er over c",) Trivelig med nye nick!
blond Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2009 Jeg kjenner igjen flere nick, blant annet ditt, etter min aktive tid på bam og dib. Dere kjenner sikkert mitt også. Blir fint å se om denne plassen er noe for meg og bli kjent med dere etterhvert. Jeg synes været er ganske høstaktig for tiden, men folk har vel sommerferie herfra likevel..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Hei på deg blond:) Her er det nok feriemodus ja, selv i høstværet som er om dagene! Kjipt at sommeren blir brukt opp til vått, grått og lite sol. Får vel ikke gjort mye med det, men du skal se det blir mer liv her inne utover:) Koselig at du fant veien inn og jeg har jo sett nicket ditt før;-D
♥Snulder Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Heisann! Jeg er veldig i feriemodus for tiden! Har ikke vært innom på flere uker tror jeg?!? Jeg vil påstå at vi er langt mer aktive i den kalde årstiden:=) ....selv om noen kanskje vil påstå at den er akkurat nå...hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå