Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hvor finner jeg det? Vil ikke se ut som en gammal dame på 40 år bare fordi jeg er gravid. Vil gjerne ha noen kjoler, fine topper, bukser og jakke som er litt stilfulle og pene. Alt jeg finner er jo sånn gått ut på dato, gammal dame klær. Begynner og bli ganske stor nå, så må ha noe nytt snart altså. Har jo nesten ikke klær og bruke. Bruker størrelse 34 hvis det har noe og si.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Og nei jeg har virkelig ikke råd til og legge ut 500 kroner for en topp eller 800 for en kjole. Det eneste jeg finner som ser greit ut er såpass dyrt. Må vel finner noe som er litt billigere noe sted?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 de har noe fint på H&M men prisen vet jeg ikke .
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Mener exit selger mammaklær. Mener jeg kjøpte noen allrighte mammaklær der når jeg var gravid for 3 år siden. Merket het mama (ettellerannet)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Dem hadde jo nesten ingenting. Og det lille dem hadde var ikke særlig pent heller. Kjolen var jo helt grusom foreksempel.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Ja men jeg har ingen exit butikk her jeg bor. Skulle helst ha vært et sted jeg kan bestille på nett.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 du kan vel kjøpe kjoler og topper i vanlige butikker? de har mange typer, som er plass til mager i. brukte ikke noen mamma klær når jeg var gravid *
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Jo men problemet er at jeg begynner og få ganske stor mage allerede. Jeg liker ikke kjoler som blir for korte, men hater hel lange kjoler. He he. Skal ikke være enkelt. Og når magen vokser så sier det seg jo at kjolen blir litt kortere enn når magen er flat. Så har ikke klart og finne en kjole som jeg føler kan passe fint på en gravid mage. Liker ikke heller for "store" kjoler, som gjemmer bort figuren for mye. Har funnet en kjole da. På ellos http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35265&productId=251778&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Den kunne jeg tenke meg, men kan jo ikke bruke en kjole, en tights, en lang bukse og fire like topper i ulike farger resten av tiden. (dette er liksom det jeg har som passer, så trenger litt.) Har ingen gensere som passer heller, eller to cardigans, men dem begynner og bli litt i minste lager, så må jo ha noe som passer bedre over magen der også.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 nei det skjønner eg jo. . men de lange gensrene som er rundt i butikkene no, de er det ganske god strekk i, så de går nok rundt store mager og. . pluss de bevarer fine formen til magen så gensre er egentlig enkle å finne, men bukser e litt være kanskje. . hehe den kjolen var fin
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Ja den kjolen ble jeg forelsket i. Tror jeg må bestille den. Fant masse bra på laredoute da. Bukser som var litt lavere kant på isteden for opp til under puppene foreksempel. Så det ser ut som det er håp for meg også.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S sånn som den dongri buksen (på tilbud til og med) der og capribuksen er fine. . Men ja de har høy kant, men de kantene går an å brette ned :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå