Gå til innhold

til nicket emma og adrian;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

så du hadde lagt deg til på bloggen min,veldig hyggelig...følger med på din også,herlige barn du har;) så du var her nå,så da passet jeg på å si det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det samme! ;D

Ja jeg kikka på bloggen din når du la ut bilder av barnerommet,så synes jeg det var så flott,at jeg måtte følge med videre på det du holder på med :)

Hvoran klarer du forresten å ha det så ryddig hjemme?? :P

Skrevet

KREMT:)jeg bloggifisrer vel det jeg tar bildet av litt;)er ikke alltid det er så ryddig...hehe:)det er leker og rot her også,men når kvelden kommer,og barna er i seng, da rydder jeg, klarer ikke slappe av når det ser ut som det har vært ragnarokk her hjemme..:) men hyggelig at du synes det er gøy å følge med,ingenting er hyggeligere enn det:)

Skrevet

Hehehe,her står alt på hodet for tia :P Adrian er veldig grinete for tia pga ny tann,så jeg får ikke gjort så mye (men dibbing har jeg tydeligvis tid til! :P)

Skrevet

Er det en tid i livet man kan tillate seg å la hjemmet stå litt på hodet,er det mens barna er små:)er søren ikke lett å rekke alt,og alltid strekke til...så det skal man ikke ha dårlig samvittighet for;) Her skal min lille Emma ha mat nå,ha en fortsatt fin kveld:)

Skrevet

Så flott navn :) Min Emma mater seg selv hun hihi :)

Nå er det sovetid for hu mor,må lade opp til å slappe av hjemme med Adrian i morgen hehe :)

God natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...