♥tre små hjerter♥ Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 så du hadde lagt deg til på bloggen min,veldig hyggelig...følger med på din også,herlige barn du har;) så du var her nå,så da passet jeg på å si det:)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Takk det samme! ;D Ja jeg kikka på bloggen din når du la ut bilder av barnerommet,så synes jeg det var så flott,at jeg måtte følge med videre på det du holder på med Hvoran klarer du forresten å ha det så ryddig hjemme??
♥tre små hjerter♥ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 KREMT:)jeg bloggifisrer vel det jeg tar bildet av litt;)er ikke alltid det er så ryddig...hehe:)det er leker og rot her også,men når kvelden kommer,og barna er i seng, da rydder jeg, klarer ikke slappe av når det ser ut som det har vært ragnarokk her hjemme.. men hyggelig at du synes det er gøy å følge med,ingenting er hyggeligere enn det:)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Hehehe,her står alt på hodet for tia Adrian er veldig grinete for tia pga ny tann,så jeg får ikke gjort så mye (men dibbing har jeg tydeligvis tid til! )
♥tre små hjerter♥ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Er det en tid i livet man kan tillate seg å la hjemmet stå litt på hodet,er det mens barna er små:)er søren ikke lett å rekke alt,og alltid strekke til...så det skal man ikke ha dårlig samvittighet for;) Her skal min lille Emma ha mat nå,ha en fortsatt fin kveld:)
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Så flott navn Min Emma mater seg selv hun hihi Nå er det sovetid for hu mor,må lade opp til å slappe av hjemme med Adrian i morgen hehe God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå