Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hjelp, vi har pusset opp huset og jeg får ikke gulvene rene! De er matte og det føles fortsatt som om det ligger gipsstøv etter flere vask....
<3 Legoland <3 Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ta kontakt med produsent eller forhandler
Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Fikk tips om å vaske med bitte litt zalo først og så gå over med vann igjen etterpå. Zalo skal visst ta det meste uten å ødelegge gulvet. Grønnsåpe var derimot det verste man kunne bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå