dølajinta Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hei. Er i min 8. svangerskapsuke nå. Var noen dager lenger på vei enn jeg trodde i følge legen. En liten bamsemums på 12,7 mm viste seg og hjertet banka så fint atte. Skulle få ny time i posten. Ble så glad og lykkelig. Legen sa forresten da at det var 95 % sjanse for at det ville gå bra når vi så at hjertet slo. Wiii!!!
b77h Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 hurra så flott! det er så god følelse å se på UL at det er liv der inne :-) Jeg var i uke 7 og uke 10.
dølajinta Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Takk for det. Så artig atte. Men rart også at noe så lite kan ha et hjertet som slår liksom. Sa legen din noe om til deg eller at det var 95 % sjanse for at det ville gå bra når man så et hjertet banke? Lykke til videre
b77h Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Takk :-) Ja, de er helt utrolig man kan se hjertet banker - vi så det i uke 7. Og i uke 10 var det stor forandring! så armer og bein, og hjernen, nyrer, ryggsøyle...helt fantastisk. Og kunne se at den lå og beveget på armer og bein, haha... Legen sa ikke noe om prosent nei. Jeg har mistet før, og har vel det som kalles "risiko-svangerskap" pga sykdom, så det er nervepirrende. Men skal heldigvis bli fulgt ekstra opp med flere ULer. Skal tilbake i uke 15 igjen. Gleder meg! Men har hørt her inne at når man ser et hjerte slår så er man godt på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå