Gå til innhold

Idag sendte typen min en mld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da han var på trening og sa at han så en jente som var lik meg men ikke like fin som meg , og merket hvor mye han savnet meg da han fikk øye på hun.. øhh? skal det ha liksom vært en fin melding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var et forsøk på det i alle fall...

Skrevet

Ble du fornærmet av den?...

Typen din fikk øye på ei jente som minnet om deg, fikk han til å tenkte på/savne deg. Ukoselig.

Skrevet

ha ha ha. .Det er sikkert ment som en fin melding :P

Skrevet

øh, håper vertfall ikke du blir sur for det.

det var jo DEG han savnet og sendte melding til...

Skrevet

Det hender jeg ser gutter ute...og det kan få meg til å tenke på han jeg har hjemme og hvor heldig jeg er og hvor mye jeg elsker han..

Så jeg sjønte poenget til typen din..

Skrevet

Søtt. Han var jo endatil forutseende nok til å skrive "ikke like fin". Håper virkelig ikke at du klarte å bli fornærmet av en sånn melding.

Skrevet

Gammel er typen din da? 12?

Mr. Perfect

Skrevet

nei faktisk 33........

Skrevet

Uffda.. Jeg kan kaaaaaaaaaaaaaaanskje se at han mente det godt, men herregud da.

Ikke akkurat Mr. Suave han mannen din nei..

Jeg hadde ihvertfall ALDRI gjort det. Får vel ikke akkurat en jente til å føle seg spesiell og unik på den måten..

Mr. Perfect

Skrevet

Han bor i en annen by da, vet likevel ikke.. blææhh.. teite type..

Skrevet

Vurderere sterkt å sende en mld neste gang jeg er på treningsenteret ; Ser en rååålekker fyr på løpemaskinen, ikke like hot som deg men.. Ja tenker uansett nå på deg;)

Skrevet

Han skrev jo ikke at han så en jente som var rålekker da:) Synes ikke den mld var så gal jeg, jeg hadde iallefall ikke tatt den ille opp:)

Skrevet

Tror nok ikke jeg heller hadde tatt det ille opp at fyren min så ei som lignet på meg og derfor savnet meg.

Syns det var en koselig melding jeg så lenge jeg uansett var finere allikevel så var vel den grei.

Hærlighet....syns han prøvde godt jeg å være hyggelig og søt mot deg jeg,syns virkelig han skal ha for forsøket.

Han kunne sikkert sagt verre ting...:-)

Skrevet

Syns også den mld var søt jeg. Han så en som minnet han om deg, og det fikk han til å tenke på deg og savner deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...