Gå til innhold

Hva skal man kjøpe?!


Marsmammaen:)

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager skal man kjøpe av klær til en septemberbaby?

Har kjøpt bodyer med lang arm, strømpebukser, sokker, sparkebukser med og uten fot, og en collagejakkelignende ting :P (og mye annet også da, men...)

Har heller ikke funnet en sånn "kjøredress" som alle snakker om, de jeg har sett er så tykke, tenker det blir for mye klær...

Trenger de ull med det første?!

Det er jo kun sommerklær og korte armer i butikkene nå for tiden...

*Forvirra*

 

Har kjøpt en del klær, men fikk plutselig en følelse av at jeg ikke har "rette sorten"...

 

Hva har dere/skal dere kjøpe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme lurer jeg og på!! Har ca. det samme som deg. Som "kjøredress" tenker jeg å bruke ullklær.(min mormor strikker som bare det;) I tillegg tenker jeg å kjøpe noen få langarma ullbodyer og strømpebukser.Blir spennende å få erfare hva man egentlig trenger og hva man kunne vært foruten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet en del og kjøpt litt. Har noen bodyer som er langerma, noen korterma. 3-4 bukser. En del luer. Litt ullklær. Vet at vordende bestemor strikker endel så venter og ser hva hun kommer med. Har vurdert å kjøpe noen pysjer og noen av disse bodyene som man kan kneppe på siden som man ikke trenger å ta over hodet. De har en del av de på Lindex så jeg. Men de vokser jo så fort ut av de små klærne så ikke noe vits i å kjøpe for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi=)

Jeg satser på at jeg har nok, og vel så det, med klær nå.

Har jo forsåvidt ikke tenkt å sitte inne etter at babyen er kommet,så da kan jeg handle det jeg evt mangler. Har også kjøpt en del av de bodyene med knapper, ser for meg at de er ur-praktisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min datter i august 06 med egentlig termin september 06, denne gangen har jeg også termin i september. Det jeg brukte av klær på snuppa mi i begynnelsen var langermet body og en tynn bukse. Hun lå mye i teppe og frøs ikke. September var ikke spesielt varm på slutten, så da begynte jeg vel med litt tykkere klær. Vi hadde ikke behov for en "kjøredress" til henne den første mnd, så jeg har valgt å ikke kjøpe det ennå. Dessuten så endrer snart butikkene seg til høstsesong, så da får man tak i det man trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omslagsbodyer heter de med knapper hele veien som man slipper å dra over hodet.Har ei venninne som fikk i nov som lovpriser de og kunne ikke vært de foruten...det er de smarteste hun har kjøpt sier hun.Så da har jeg anskaffet meg noen av de.

 

Har nesten ikke kjøpt noenting jeg der....huff,må vel skaffe noe nå mens vi har ferie....vognen er ventet i august og må vel se å få skaffet oss sengen i hus,vet sånn ca hva vi skal ha der da.Kanskje en kommode for barneklærne...hmmm,begynner å føle at kanskje begynner å bli sent ute med noe.

 

Men jeg vet ikke...være 1 gangs og så avslappet til å få ting i hus...skjønner ingenting jeg.Kanskje fordi jeg vet jeg kan arve mye har jeg hørt fra mine søsken...hvis vi vil og har en svigermor som er reser på strikking...gleder meg virkelig til å bruke det....elsker hennes hjemmestrikkede ting sånn...det er sååå fint.

 

Jaja...vi kommer vel igang i løpet av disse 14 dgr vi har ferie.....vi skal jo ikke noe spes annet så.

 

Ønsker alle lykke til med forbredelser av alle slag...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Cubus i går, og da drev de og pakket ut høstklær!!! :-) Og så det hadde kommet en del nytt på H&M her en dag også! Men jeg har nok allerede kjøpt alt for mye klær.... hehe..... Har mer enn nok sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...