Gå til innhold

Hei, se hit litt dere som er 10+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 11+3 idag og puppene føles ikke fullt så ømme lenger. Kvalmen er bedre og det samme er trettheten. Jeg er fortsatt steinhard i magen. Har stoor mage og tisser extremt mye. Men er det noen av dere andre som merker at symtomer som ømme pupper og tretthet avtar.12 år siden sist graviditet så husker ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

I morgen er jeg akkurat 11 uker (hurra), og har også merket at ting føles annerledes. Bl.a. puppene som var kjempestore og ømme for noen uker siden - nå føles de ikke ømme i det hele tatt lenger! Og jeg føler nesten de har skrumpet litt inn igjen (uhuuu), selv om mannen min fortsatt mener de er større enn normalt. Savner de ømme puppene, for det var liksom så tydelig tegn. Og så lurer jeg jo på om det er dårlig tegn da...men godt å høre om flere!

Jeg har ikke vært så veldig kvalm, men småuggen og litt kvalm + var ekstreeeeemt trøtt i uke 7-10. Men nå har disse tingene også blitt mindre plagsomme. Og det burde man jo være gla for, men er bare så redd noe er galt da...

Tisser fortsatt mer enn ellers, men ikke like mye som tidligere. Og noen netter må jeg ikke opp, selv om jeg drikker vann om kvelden...

Magen er ikke så veldig stor, men merker det er en bul som ikke kan holdes inne lenger. gleder meg over den! Ellers tror jeg jeg har gått ned i vekt siste ukene, for mange klær har blitt videre. Har blitt så matlei!

Skrevet

Hei!

Har lest mange ganger at det er helt normalt å "miste" symptomer jo nærmere 12 uker man er. Er jo helst de første ukene som er verst. Trenger ikke bekymre dere. Visstnok helt normalt!

De sier jo at 2. trimester som nærmer seg for dere med stormskritt, er den beste delen av å være gravid. Lykke til!

Skrevet

Jeg skjønner det er skumelt, men det er altså helt vanlig. Kroppen styrer litt ekstra i oppstarten av graviditeten, og så stabiliserer det seg. Og det er jo egentlig kjempedeilig, men forstår at det er lett å bli litt bekymret. Men nå kan de vel høre hjertelyden hos deg kanskje? Og etterhvert kan du kjenne babyen beveger seg. Det er veldig koselig, og da vet du at alt er bra der inne igjen?

Vondtene får du forresten møte igjen på slutten av svangerskapet ;.)

Skrevet

Jeg sluttet å være kvalm og trøtt rundt uke 11, men det er ingenting å bekymre seg for. Jeg var på ul i dag og så et sprell levende foster (er i uke 13 nå)

Skrevet

Hei!

Er 11u og en dag-kjenner meg igjen i alt som du tar opp!!!

1.dag i går uten soving på dagen...

Matlysta er tilbake..

Tar duphalac mot treg mage..

Puppene er IKKE veldig ømme...

Hmmm-vi er flere,tror det er helt normalt,ja!!Klem

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar. Var på ultralyd 6+5, da var alt fint. Skal på ul igjen om 13 dager, det blir fint. Masse lykke til til dere andre. Nå er vi snart i mål med de 12 første ukene. 11+4 idag. Og dere andre er like etter. Blir spennende å følge hverandre. Stor sommerklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...