ninio Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 fra privatpersoner? har bestilt noen øredobber fra lima peru og det er betalt, men nå ble jeg litt redd for at de driter i å sende de...
Gjest ->>- Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Stort sett trygt. Paypal har jo også en betalingsgaranti. Du bør sjekke tilbakemeldingene selger har og se til at den positive andelen ligger langt oppe på nittitallet.
NormaJean Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 vi handler myyye fra ebay usa og england, har bare positive erfaringer med det. så i utgangspunktet så skal det være ganske trygt. betalte du med paypal?
Irene Adler Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Har bestilt masse fra ebay og har så langt ingen dårlige erfaringer. Passer på å ikke bestille mer enn jeg har råd til å tape. Ebay har godt oppfølgingssystem. Det lønner seg ikke å jukse, ebay er snar til å rydde hvis folk får dårlig kred. Pass på at selger har god kred, helst ikke under 98.
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Ja. Elsker Ebay. Kjapp innflring i å handle der finnes her; mammating.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå