Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Går det an å grille fiskepinner? Vi skal til middag i morgen ha slike foile-pakker meg rotfrukter og fisk på grillen, men guttungen er ikke så glad i den fisken, så jeg tenkte å lage en pakke til ham med kun rotfruktene og litt fisk-buljong, og grille noen fiskepinne ved siden av. Går det?
Musemor med tre søte små Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2009 Ingen som vet om det går?
Soon to be mum Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til det. Mulig det går, men ser for meg at de enten vil smuldre gjennom rillene eller at hele greiene vil falle gjennom rillene i grillen. Er ikke sikker på om det vil bli spesielt suksessfullt selv om de ikke skulle falle gjennom rillene heller egentlig. Men det finnes sånne aluminiumsbakker man får kjøpt til å grille ting i på grillen, de har flat bunn så man kan ha litt olje/fett i. Hvis du har en slik å legge fiskepinnene i så kan det hende at det går bedre...?
Gullemor Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Kjøp sånne aluminiumsformer eller lag selv av folie. Det bør jo gå helt fint, det! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå