Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Noen som har vært der før og hvordan er det der kontra badeland i Bø, om du har vært der. Har barn fra 13 år og ned til 2 år. Mannen må jobbe, men vil jo finne på noe med barna for det. Vil det være håpløst å være alene der med 5 barn? Og hvor dyrt er det ellers der inne, da tenker jeg på mat, is osv.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 nå er det ganske mange år siden jeg var der. jeg var der for over 10 år siden. hehe. er vel mye større og bedre der nå. men ettersom jeg husker og vet, så er det ganske stort der. mye mye større enn bø sommerland. det er ganske koselig å være der i værtfall. de store klarer seg jo stort sett selv.. de har også ett tårn der som barn og voksne kan gå til om de har mistet hverandre..så blir navnet deres ropt opp i høytalere.. husker jeg da jeg gikk bort fra pappa´n min.. så gikk jeg dit.. så ropte de på pappa for meg å ba han komme dit å hente meg. hehe. det går i værtfall ann for 13 åringen din.. hehe.. vet ikke hvor gamle de andre barna dine er jeg.. ? men jeg liker den parken veldig godt. og DA for 10 år siden. den er nok mye mye bedre nå.. men husk.. det er stort der..
-Hengebuksvinet- Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Alt er jo billigere i Sverige. Noen billige buffetrestauranter og god mat, så vidt jeg kan huske. Du er jo tøff som vurderer å dra alene med 5 barn, det hadde ikke jeg orket. Ingen du kan slå deg sammen med? Det er jo lagt opp til mye bading, og da kan det være ltit vanskelig å holde oversikten på så mange. Enkelte attraksjoner må man ha med en voksen, for de litt større barna. Hvor gjør du da av minstemann? Jeg hadde heller tenkt meg godt om, om det kan være noen andre som også ville satt pris på en tur. Så kan dere avlaste hverandre med barna.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 eller 10 år siden sier jeg.. er vel mere 16-17 år siden.. ;/
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Mamma er med søstern min og fam. hennes på ferie i 2 uker. Broren min skal på ferie om 2 uker. Har venner, men de har jo sine ferieplaner med fam. så ikke så lett. Vet jo at ting er billigere i Sverige enn Norge, men hender jo at slike parker er litt dyre, derfor jeg tenkte. Selve inngangsbilletten er jo nesten like dyr som til badeland i Bø, men må jo regne om valuta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå