*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 ...og det har gått så fint!!!! Hun har lagt seg greit og ikke gått ut av eller noe.I morges ropte hun på meg når hun våknet i stede for å gå utav da...hadde jo vært greit om hun heller kom tassende inn til oss - men man kan jo ikke få alt på en gang heller, he he;o)
Staark Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Så flott!! Jeg har funnet ut at eldste kan få stor seng like etter 2 årsdagen, da minsten må få overta sprinkelsenga i de tider. Håper det går like greit her i huset, som med deg og jenta di
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 Får satse på det;o) Vivar veldig spente...men hun var veldig opptatt av storebror sin seng, og ville legge seg i den hver kveld - da fabt vi ut av vi like gjerne kunne prøve å legge henne også i stor seng;o) Storebror fikk "storebror-seng" rett før lillesøster ble født, han var da 2,5 år,og gikk helt smertefritt med han også;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Så fint da vennen:))) Fink jente det se;-))) Har hun eget rom eller?? Stas med stor seng vetdu! T begynte med stor seng da han var 17 mnd, og ropte da også på oss. Etter noen mnd skjønte han at han kunne komme inn til oss selv på morgenkvisten, og det var godt! Nå er han 3 år, og tror at alle vi 3 deler den store senga.. :-p Sier gjerne: Nei, dere skal vi legge oss i senga vår da eller??? -Ehhheeee!!
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Kan jeg spørre om noe? Går og tenker litt på å bytte seng til gutten min på 18 mnd.. (har skrevet eget innlegg om det.) Men så er jeg litt bekymret for at han våkner og går rundt uten at jeg merker det.. Hvis han er oppe og skrur på komfyren og sånt midt på natta, og jeg ikke våkner er jo det ganske skummelt.. Tenker dere på dette, eller gjør dere noe for å unngå det?
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2009 Ja, hun har eget rom -så nå blir det "oppussing" på høyt plan så hun skal få seg et koselig rom og ikke bare en seng på en kontor...;o/ Ha, ha - ikke alltid like kjekt å dele seng;o) Tobias kommer noen ganger inn til oss også, uten at vi merker det - våkner om morgenen med han mellom oss;o) Milla finner vel snart ut at hun kan gjøre det samme...da blir det trangt om saligheten:oD
*Rutletutt* Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2009 Det bekymrer meg ikke, for vi har soverom i andre etasje og kjøkken nede...så da må hun nedtrappen og det tør hun ikke...(fy oss, vi har ikke port da, men...) Vi har døren til vårt rom åpen og trappen er rett utenfor rommet vårt, i tilllegg sover jeg ganske lett, så hadde nok våknet av det hvis hun prøvde å gå ned trappen tror jeg - men nei, slike ting tenker jeg ikke på i grunn...går jo an å ha barnesikring på komfyren..?
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Vi bor i leilighet på ett plan. Er en ganske liten leilighet og jeg sover veldig lett. Men lillegull er jo en klåmakk av dimensjoner. Har jo barnesikra det meste, men kan som du sier barnesikre komfyren også.. Hehe. Er nok litt overnervøs, jeg.
Monajenten Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Gutten min har sovet i stor seng i 1,5 mnd og han roper fortsatt, nekter å gå ut av sengen og komme inn selv;-)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 Vi har også byttet til "stor-jente-seng" til frøkna nå, hun er omtrent like gammel som Milla, (3uker til 2årsdagen) Hun fikk stor seng for 1mnd siden, og hun sover som en stein, de første dagene gikk det knirkefritt, men så skjønte hun at hu kunne gå inn og ut av senga som hun ville...hehe. Så man kan si at vi har fulgt henne i seng endel ganger når hun skal legge seg...for små jenter på nesten 2år syntes det er kjempefestlig og løpe inn og ut av rommet. Nettene har gått veldig fint, hun kommer inn til oss om hun våkner av en drøm eller noe, men det er bare å følge tilbake så sovner hun videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå