Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Når det er en mnd mellom de to jeg hadde serx med, og hadde mensen mellom der.. Har vert på ul og fått bekrefra akkorat hvor langt jeg er på vei.. Det kan jo ikke være tvil om at det er den siste som er faren da? Hadde normal mens og alt var som det skulle liksom..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Når det er så mye som en hel mnd mellom de to, og du har vært på ultralyd, å kan regne deg fram, så vil jeg si at det er 100 % sikkert at det er han siste, hvis ikke ville du jo vært 1 mnd lengre på vei:)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 21.40 ja det var det jeg også tenkte.. At når jeg har vert på ul og hatt mensen mellom så tviler jeg på at det er han første.. Da hadde det vert 3-4 uker i skille og det er vel nok til at en kan se forskjell på en ul da? HI
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Ja det vil jeg tro, mulig de kan blinkse på en uke, men ikke 3-4. Tror du helt sikkert kan slappe av med at det er han siste som er faren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå