Gå til innhold

Noen her som har funnet tilbake til sin x....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har funnet tilbake til kjærligheten, og klart og forandre på det som gjorde at det ble brudd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Jepp, vi gikk fra hverandre i 2003(hadde vært sammen i åtte år), etter mye styr og et år med masse fram og tilbake fra begges sider. Jeg flyttet i en leilighet, og hadde det topp.

Etter en stund fikk vi til å samarbeide sammen om datteren vi har sammen, og ble venner. Begge fant oss kjærester på hvert vårt hold, men samarbeidet gikk fortsatt veldig bra.

Våren 2006 var vi begge single igjen, og bestemte oss for å dra på ferie sammen, for datteren vår sin del. Og det var vel begynnelsen på vår nye start.

Høsten -06 følte jeg på nye følelser i forhold til ham, og begynte å blir forelsket. Vi var på tur sammen før jul, og hadde det kjempekoselig bare han og jeg.

Februar 07 spurte han om jeg ville flytte inn hos ham igjen, og jeg la leiligheten min ut for salg. To måneder etter flyttet jeg inn, noe som nå er over to år siden.

Vi har begge blitt voksne på årene fra hverandre, funnet mer ut hvem vi er, og er mer trygge, både på oss selv og på forholdet. Selvfølgelig har vi opp og nedturer, men jevnt over har vi det helt supert sammen!

Neste mål nå er å klare å få meg gravid, noe vi dessverre strever litt med, men det kommer nok det også, når tiden er inne for det!:)

Skrevet

Så koselig!!! Masse lykke til:)))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...