Gå til innhold

Jeg er ganske sikker på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at magen min kommer til å henge uansett hva jeg gjør!

Jeg har nylig fått en liten, og er 15 kg fra startvekt. Jeg er fast bestemt på å bli kvitt disse kiloene selvom det vil ta lang tid.

Men saken er at magen min nå "disser"! Når jeg ler, beveger meg, o.l. "disser" magen min som gele, og jeg tror at jeg aldri kommer til å bli kvitt denne dissingen selvom jeg går ned alle kiloene i sakte tempo.

Er det noen som har noen råd? Har lite lyst på mage som bare henger etterpå..

Blir utrolig glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har strekkmerker er det fullt mulig å få magen like flat som den var før..har du strekkmerker spørs det hvor dypt de går og hvor de er plassert...

Skrevet

at magen disser rett etter fødselen er normalt.

jeg har 5 svangerskap bak meg, med dissende mage etter hver fødsel. men har altid kort tid etter fødslene (1-3 mnd) fått tilbake den flate faste magen min..:)

mulig jeg er heldig, t.o.m legen min synes det er utrolig hvor flat å fin mage jeg har:)

men har ingen strekkmerker da..

Skrevet

Off :( Jeg har strekkmerker på hele magen, og til og med nedover! De er svære og dype.. Kunne nesten "spilt" på dem :( Ingen håp for meg da?

HI

Skrevet

Joda, det er håp:) Jeg har strekkmerker, og kunne fint fått bort den lille "dissingen" som er igjen på magen, hadde jeg bare giddet trene;)

Det er mange år siden fødsel, og rett etter så magen bare ut som en stor deigklump.

Skrevet

Å nå ble jeg utrolig glad! Takk for svar, 22:16! Gikk du opp mange kilo? I så fall, har du blitt kvitt alt/det meste? Og hvor lang tid tok det? :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...