Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 eller begge deler? hva skal man gi?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 okey... så de trenger ikke sanasol/tran i det hele tatt så lenge de får d-vitaminer?
mamarama og lille banan Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Sanasol inneholder sukker, og er derfor ikke bra for de minste. Det beste er tran, det nest beste d-vitamindråper.
mamarama og lille banan Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Tran inneholder omega 3-fettsyrer, det gjør ikke d-vitamindråper. Derfor er det bedre
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 skjønner... hun blir 2 i desember, har det noe å si i forhold til sanasolen? eller bør jeg bare styre unna hele greien å fortsette med d-vitaminer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå