Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 hmm. . . klager allerde på at hun vil ha en hel nattesøvn, og ungen er vel max en mnd gammel Det var tidlig det gitt.
Tommage♀♂ Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ja nei, for det er slett ikke lov å være utslitt etter en mnd. Og selvsagt vet man hvordan det er å ha vært mamma i 3-4 år nar man har vært det i 1 mnd. Fy skamme seg!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 helt greit å være sliten, men man må jo forvente våken netter når man får en baby. . Sånn er det bare enten man vil eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 selv om man er forberedt på det..., kan det alikevel være overveldende og tøft når man er i situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 det er ikke uten grunn jeg ikke vet om jeg vil ha flere... jeg ble overrasket over hvor tøft det var å ikke få sove skikkelig... nå hadde jenten min kolikk og jeg depresjon i tillegg, så det hjalp vel ikke akkurat på situasjonen..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 skjønner at det kan være tøft og slitsomt ja. jeg har et prematurbarn og det var lite søvn på meg det første halv året, men klagde aldri, nøt all tiden med henne.
Figa Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kommer nok til å savne å sove en hel natt når nestemann kommer. Kan ikke skjønne hva som er så galt i det...?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 det er ingenting gale i det, -men syntes det var så tidlig å klage på det :s men det var jo bare mitt syn på det sånn jeg ser på det, så er våken nettene noe som følger med det å få barn, og det å få være mest mulig med barnet ditt, dulle med det om natten når det bare er deg og barnet som er der osv. det er bare herlig :)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Selv om jeg var overlykkelig over å endelig ha fått den nydelige jenta mi, så klagde nå jeg over lite søvn etter en mnds tid. Så fordi det er forventet så kan man ikke klage?? Nei, jeg syns ikke det er noe gale i å klage litt selvom man visste det kom til å bli slik.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 men hvorfor klage over å bruke mye tid på verdens beste skapning? sove masse kan man gjøre når man blir gammel ;) Men ja lov å bli sliten .
Figa Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Er det tidlig å klage når man ikke har sovet natten gjennom på en hel måned? Jeg "klaget" vel kanskje etter første uken. Hvis det å innrømme at man er trøtt og vil sove er det samme som å klage.
Figa Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 Nå handler det ikke om å klage over at man må bruke tid på barnet sitt, men at man er sliten. Man kan jo være trøtt selv om man elsker barnet sitt og å tilbringe tid med det!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #14 Skrevet 14. juli 2009 det er greit å si at man er trøtt og sånn. . Men å forvente at feks mannen, som jobber natt og sånn bør skifte jobb så hun kan få sove, det kaller jeg å klage. Men er vel ikke alle som takler det å sove lite.
Figa Skrevet 14. juli 2009 #15 Skrevet 14. juli 2009 Hun forventet ikke at mannen skulle skifte jobb. Hun sa at hun var glad for at han skulle ta barnet en natt slik at hun fikk sove.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. juli 2009 #16 Skrevet 14. juli 2009 Folk er forskjellige når det kommer til søvn. Jeg selv kan bli et monster om jeg ikke får sove nok 2 netter på rad, mens mannen min kan godt tåle en uke med minimal søvn før han i det hele tatt merker at han har sovet lite. Når man er trøtt så kan man forlange/forvente de rareste ting, og å be mannen skifte jobb så hun kan sove virker nok veldig fornuftig for henne akkurat der og da.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #17 Skrevet 14. juli 2009 aah trodde hun sa det var det hun ville. . Og at hun var glad for at han skiftet bleie på han, så hun fikk en time out .
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #18 Skrevet 14. juli 2009 hehe det e jo sant. . ikke alle som har like bra humør etter underernæring på søvn nei. .
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #19 Skrevet 14. juli 2009 Heia:) Min deilige 7,5 mnd gammel gutt har enda ikke sove natten gjennom(det jeg kaller å sove rundt er 1900 til 0700:) gjør meg ingenting å måtte opp noen ganger om natten;) kanskje meg som er bortskjemt med snill unge;) men det er jo helt normalt ,men så er vi alle såååå forskjellige. Noen "klager" andre bare srår i det;) sånn er det jo bare.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #20 Skrevet 14. juli 2009 :) sant det er herlig :) savner den tiden jeg måtte stå opp med min . for å gi hun pupp, skifte bleie og få frem den lille rapen, og kosingen :) sukk tiden går for fort
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #21 Skrevet 14. juli 2009 hun var no ganske ung også da? Jeg som tenåring hadde mer behov for søvn enn nå som godt voksen.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #22 Skrevet 14. juli 2009 hun var like gammel som jeg var når jeg fikk min 18. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå