Gå til innhold

Sex"aktig" tråd hehe !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg liker å lese inne på kvinneguiden også, og ble pga. den siden litt inspirert til å høre med dere jenter her inne hvordan dere har det hjemme rundt diverse intimiteter.

Leste et innlegg om en jente som er sliten/lei av at samboeren hennes ikke har lyst på sex. Nå er spm. mitt ganske annerledes enn hennes, men hun sa i den tråden at hun i tillegg til å aldri få sex, heller ei aldri får "dirty meldinger". Altså sex sms'er etc.

Så kom jeg til å tenke på at vi sender egentlig heller ikke slike meldinger pr sms. Ja det har skjedd og skjer sikkert igjen, men er ingen vane her i gården. Derfor lurte jeg litt på om dette er helt vanlig ? Er det vi som er rare som ikke alltid sender slike haha ! (huff skjønner nå hvor teit dette innlegget egentlig er så må le litt for meg selv) :P

Neida, men jeg kom bare til å tenke på det. Hvordan har dere jenter det på den fronten ? Antyder samboerene/mennene deres ofte til at de vil ha sex pr sms ? Eller var det kun i starten osv.

Vil legge til at vi har et meget bra sexliv og er unge begge to, så dette er faktisk ren nysgjerrighet :

Utveksler dere dirty sms eller ei ?

(hahaha)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Dere er nok ikke de eneste som ikke gjør det! Tror knapt at jeg og mannen min har sendt noen sms som antyder at vi har et intimt forhold i det hele tatt. Kunne kanskje gjort det da vi var "unge og nyforelsket", men da hadde ingen av oss mobiltelefon. Nå høres det vel ut som om jeg er skikkelig gammel, men jeg er "bare" 30 altså! Har vært sammen med mannen min i over 10 år nå, og sms'ene er og har aldri vært særlig hete...

Skrevet

Hehe da er jo dere i samme alder som oss, jeg er 26 og han 33. Kan ikke helt si hvordan min egen reaksjon hadde vært om jeg hadde fått en slibrig sms fra han, godt mulig jeg hadde måttet ledd. Det er jo fordi jeg ikke er vant til det da, men alle er jo forskjellige.

Synes det er flott om folk har et seksuelt lidenskapelig sms forhold, så lenge begge liker det. Jeg bare begynte å lure på om vi var "viggoer" rundt tema hehe !!! Interessant interessant !

Skrevet

Ja, dersom jeg hadde fått en eller annen slibrig melding fra mannen min så tror jeg nok at jeg hadde blitt mer lattermild enn opphisset :D Mulig det sier en del om sexlivet vårt. Vi er ikke blent de som snakker "dirty" når vi har sex, så det føles ikke helt naturlig å ta det i en sms heller. Har aldri tenkt over hva slags mennesker det er som sender denslags meldiger, men det kan hende at man ville blitt overrasket dersom man hadde visst. Hehe...

Skrevet

Det gjør ikke vi heller, og jeg ville nok også ledd litt hvis jeg fikk en sånn melding. Men jeg er ganske sikker på at mannen min hadde likt hvis han fikk en fra meg:) Har aldri komt på at jeg skulle skrive sånt med mobilen. Klart jeg godt kunne skrevet at jeg gleder meg til han kommer hjem og at jeg har lyst på ham, men ikke mer enn det.

Skrevet

Nei, det har vi aldri gjort så vidt jeg kan huske, synes ikke det er det minste pirrende og ville nok heller fått real latterkrampe enn en "ohh..." følelse av å lese noe sånt.

Vi har også normalt sett et veldig bra sexliv (lite dette svangerskapet av ulike årsaker), men om vi kan regnes som unge lenger vet jeg ikke. Jeg er 28 år og han er 31 år, me vi har vært sammen i over 12 år da og aldri sendt slike type meldinger ;-)

Skrevet

Vel, vi sender ikke slibrige eller "dirty" meldinger om hverandre, men vi kan sende meldinger og si fine ting om hverandre som hinter til noe mer liksom. :-)

Men når jeg tenker etter, så er det ganske lenge mellom hver gang...

Rart det der med alder og sms. Jeg er 26 han er 33, da vi ble sammen for 10 år siden så gikk det heftig i sms! Sendte omtrent kun sms, for det var så dyrt å ringe...

Skrevet

Hehe ikke sant, men da er du tweak, like gammel som meg og din type like gammel som min ! Jeg vil da virkelig kalle oss unge ! (naiv kanskje hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...