Gå til innhold

Offf...må klage litt nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 23 og har begynt nå å kjenne at jobben min(jobber i bhg) tar på! Andre som er i samme situasjon? Jeg jobber i Drammen kommune og nå skal jeg egentlig jobbe i "sommertilbudet" i 2 uker. Begynte på mandag og merker allerede i dag at dette er ikke noe jeg holder ut i mer enn toppen en uke! "Sommertilbudet" er et tilbud til foreldre som ikke har ferie i juli og må derfor ha barna sine i bhg. Så det gjør at jeg som er vant med å jobbe med 4-5åringer får også ansvar for 1-åringer og oppover. Det innebærer jo selvfølgelig en del bæring og det tar virkelig på på kroppen og kreftene. Noen som mener jeg burde kutte jobbingen..? vurderer å si til legen at jeg kanskje skal gå 50%sykemeldt,men jeg føler at det er så feil.. Ikke no vondt mot de som evt har sykemeldt seg,men for meg er det siste utvei. Og aller helst vil jeg ikke be om det selv,men at legen sier jeg bør bli sykemeldt. Er jeg kanskje litt dum i tankegangen min??

Huh..dette ble et langt innlegg. Jaja..Håper uansett på svar.

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal høre på kroppen din og legen din jeg. :-)

Det er viktig at du prioriterer deg selv akkurat nå! Prøv full sykemelding først og så kanskje 50% og så til slutt 100% igjen. Se hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...