Gå til innhold

blir man mindre hønemor for hvert barn?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært ganske hønemor for jenta mi. Tror det kom av at hun gråt masse, var urolig og veldig sjenert overnfor andre barn/voksne...lurer på hvordan det blir nå 2.gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt mer avslappet i hvertfall:)

Vil så jeg var litt for hønemor med førtstemann.. Må le litt av mag selv når jeg tenker til bake.

Er myyye mer avslappet nå (med tvillingene), og det er deilig:)

Skrevet

Jeg ble bare enda mer hønemor med andremann. Men var ikke særlig hønemor med nr 1

Skrevet

Jeg ble mer hønemor da nr to meldte sin ankomst... *merkelig dame*

Skrevet

Kanskje ikke mindre hønemor, men MYE mer avslappet i hvertfall. Stresser ikke sånn med at de skal prøve ut ting, trasser litt osv, tar ting mye mer som de kommer.

Skrevet

EG har blitt meir avslappa på enkelte områder, men eg er heilt klart meir hønemor no med nr 2 enn nr 1. Det har nok med å gjere at lille har vore veldig "sart" heile vegen. Ho tok ikkje fast føde før over 10 mnd gamal (kunne dermed ikkje la nokon passe ho), ho var (og er av og til framleis ved 20 mnd) over gjennomsnittet redd framande, og etter introduksjon av fast føde begynte mageproblem, matvareallergiar, skriking og manglande vektoppgang. I tillegg har ho astma og har "alltid" vore mykje sjuk.

Vanskeleg å tenke seg korleis eg hadde vore om jenta hadde vore like "straight forward" som broren, hadde gjerne vore mindre hønemor då.

Men eg var og meir bekymra i 2. svangerskap enn i 1., var meir klar over alt som kunne gå gale trur eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...