Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Har "alle" tatt ferie og reist vekk mon tro..? Jeg nyter såkalt late sommerdager hjemme (så late som de kan få blitt med en aktiv 9 mnd gammel jente i hus hehe;), i et fellesferiestille nabolag- og synes egentlig at det er ganske deilig! Føler meg ufattelig heldig, som har fått en så blid og morsom jente, og fordi jeg får være hjemme i et helt år med henne og følge den spennende utviklingen som skjer fra uke til uke! Livet med småtroll i hus er HERLIG dere=)
LilleBjella Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ja, det er ferie! Nytes med familie og venner, pc prioriteres bort. Til tross for ikke akkurat supert sommervær. Og er egentlig glad for at tjukken har bestemt seg for å få hjørnetenner (!!!) (før de andre tennene er på plass oppe) mens vi har feire...så kan vi dele på å trøste en utrøstelig og trøtt gutt, som har øynene igjen, men ikke får sove...sår gråt er uutholdelig. Og paracet har vi ikke. En liten vampyr denne raringen min eller?
vimsesvimsen Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Signerer denne! Jeg har også en på 9 1/2 mndr! Meget aktiv! Leker er uinteressante, er kun på utkikk etter noe å reise seg langs! Men gud så herlig når han ler! =)
Sommerfuglvinger Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Ja, her er det også ferie og den skal nytes til det fulle. Snuppa er 11 måneder, så det betyr at jeg straks skal ut å jobbe igjen. Har vært ei uke i utlandet og jammen begynte hun å gå gitt. Veldig stolt mamma, da ja. God sommer til dere alle
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Mac´en er min venn når vogna (stadig oftere...aargh) må rugges for å forhindre oppvåkning. Men jeg HAR blitt flinkere til å legge PCen vekk og heller lese en bok, avis e.l;) Og ja- tenner er kjipe greier- DET vet jeg alt om!! God sommer forresten ja- og NYT ferien med deres små sjarmtroll allesammen!!
eplejente Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Ja, har lagt merke til at det er mye mindre trafikk her inne.. Jeg nyter også tiden hjemme. Venter på at mannen min skal ha ferie også sånn at vi kan være sammen hele tiden, jeg, han og poden på 4mnd. Vi har ikke planer om å reise noe sted ennå, men kan hende vi tar en ukestur til ett eller annet sted bare for å komme oss litt bort fra hverdagen. Men hvis vi blir værende hjemme gjør det ingenting for meg. Da kan vi få tid til venner og grille masse i hagen. Viktigste er at vi får vært sammen :-) God sommer til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå