Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Ryddet og vasket hele huset, laget hjemmelaget middag og dessert, holdt styr på ungene, de er rene og pene... Mannen kommenterte ingen av delene. Sier ikke engang takk for maten. Jaja. Snakket med en dame på lekeplassen som egentlig så litt ensom ut da, virket som om hun syns det var koselig.
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 har ikke gjort noe spesielt i dag jeg da.. gitt litt ros hvis det teller, hehe =)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 malt ferdig vinduene i leiligheten, mens min kjære er på reisejobb. Da blir han nok glad når han kommer hjem
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 "lufta" svigermor hehe Neida,jeg tok henne med på ikea slik at hun kunne komme seg ut litt,ble nettopp skilt,så hun sitter mye hjemme og depper. Så vi koste oss på ikea med is og shopping
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 jo jeg har gitt mamma og pappa penger til å kjøpe spisestue. som takk for barnavakt. egentlig ikke snill men egoistisk..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Har hjulpet broren til forloveden med noe opplegg i hagen i hele dag da Jeg synes nå iallefall det er snilt gjort ^^,
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Sto opp med minsten. Stelte henne og kokte kaffe til mannen som han skulle få på sengen. Men, han var alt på badet da kaffen var ferdig, så da sendte jeg frøkna opp til pappa så han kunne skifte bæsjebleie...he he Var nesten snill da )
Miztery Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tok datteren min med på stranden etter jobb, til tross for at jeg var dødsliten og hadde vondt i hodet.. Men siden hun hadde så lyst til å bade, så ble det strandtur.. Badet til og med, jeg også.. Nå er jeg så sliten at jeg snart stuper i seng!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Jeg fikk beskjed om at jeg har gjort dagens gjerning iallefall, da jeg kunne endre en time for en pasient, hehe
Ranveig R Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Vore ute med ungane heile dagen ) Og så har eg bestilt smokkar med navn på til veninna mi sin baby.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Så på ansiktet til sambo i dag tidlig da han kikket ut på været, at han kunne tenkte seg en tur ut... så jeg sa til sambo at han kunne ta seg en kosedag på sjøen, selv om vi egentlig hadde planlagt å pakke ned huset (skal flytte).. jeg hadde lillemann og pakket hele dagen mens jeg var glad for at sambo koste seg på sjøen..
Lilli med småtrolla Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 - Jeg har besøkt min demente Farmor på sykehjem. Hadde med jordbær til henne. Satt der i 1,5 timer og forsikret henne om at hun IKKE er i konsentrasjonsleir... - Var i 30-årsdag. Han fikk gavekort på Big Horn på 500 kr =) - Var egentlig sliiiiiten, men lagde flott kyllingmiddag til samboeren min =) Da syns jeg at jeg har vert snill i dag.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 jeg har vært gratis dagmamma for barnebarna mine i 2 år.men til høsten har de fått barnehageplass.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Til NN 05.29! tusen takk for at du passer barnebanran dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå