Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hei, lurer på om det er noen som har noen tips eller nettsider hvor jeg kan finne info om san sebastian. Vurderer å flytte med mann og barn dit. Mannen min er fra søramerika og vi har et barn på 3 år, alle snakker spansk som sagt. Vi er ute etter en laidback, ok sted hvor det også er godt å vokse opp. Hvordan er vinteren? barnehager? jeg vurderer å forsette mine studier, noen som har noen råd om universiteter ol, eller jobbmuligheter? på forhånd takk
Patetica fåkksi Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Bare husk at i San Sebastián snakker de ogsaa "vasco", baskisk, og det er like likt spansk som det kinesisk ligner norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå