Gå til innhold

dere med simo duo / kombi . hvor lenge brukte dere den vogna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den i 2005, bruker den enda. Til barn nr. 2 da, hehe;)

Men frøkna på 3,5 får ofte en gratistur hun også, om minsten er villig til å dele. Ypperlig vogn, gode kjøreegenskaper, suverent god plass både til barn og varer, pen å se på er den også. Solid! Ville ikke byttet i en liten og lett vogn mot masse penger en gang, til mitt bruk er den perfekt=)

Skrevet

har duo, brukte bagen på vogna til 8 mnd, og bruker sportsvogna enda, 17 mnd. Skal bruke den som sovevogn i barnehage til høsten.

Hun brukte forresten bagen til å sove i på dagtid til hun var over 1 år:)

Skrevet

Kjøpte Simo kombi i 2005 og er kjempefornøyd med den. Bruker den til nr. 2 på snart 2 år ennå. Har blitt litt falmet, men ellers bra vogn.

Skrevet

jeg har en simo duo 07.. brukte den kun i 5 mnd til førstemann.. kjøpte da ny vogn..

har brukt simon til snuppa i 6,5 mnd nå.. og kommer ikke til å bytte til sportsdelen enda.. men lurer på om jeg skal være så fornuftig å bruke sportsdelen å.. ikke kjøpe ny vogn før neste sommer.. heller unne meg en oth da ;)Hun kan jo fint bruke den til hun er 1,5 år egentlig.

Skrevet

Har simo duo, brukte bagen til han var 8 mnd. Sportsdelen kunne jeg fint ha brukt enda (han er 2år om 1 mnd), men har byttet til Emmaljunga scooter pga det er greit med mindre trille nå + at jeg vil holde duo vogna min fin til nestemann :)

Skrevet

Brukte den som sovevogn inne og på terassen til nr. 1 til hun var 2 år. Men byttet den ut i en brio happy nå når nr. 2 kom, og angrer ikke. Likte ikke helt simovogna jeg, selv om det var en slik jeg alltid hadde hatt lyst på. Synes den var så stor og tung i forhold til de andre vognene jeg har hatt eller prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...