Gå til innhold

Brekt ankel!


ellevinjar

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg hatt flaks. Samboer klarte å brekke ankelen forrige helg og ble operert på lørdag. Han skal gå på krykker i 6 uker, og hvem har termin om 6 uker???? MOI.... Kjenner jeg blir litt ekstra sliten. Hadde gledet meg til å nyte de siste ukene med litt oppvarting m.m. Sånn ble det nå ikke. I stedet må jeg vralte meg av sted og være sykepleier, hehe :) Tragi komisk egentlig. Beklager sytingen, men syntes litt synd på meg sel her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det!!

Samboere min fikk prolaps i ryggen når jeg var 4 måneder på vei. Jeg synes veldig synd på han altså og det gjør jo forferdelig vondt for han. Men samtidig er det jo pyton for meg å måtte gjøre noe som helst nå(34 uker på vei)

Men han har heldigvis fått til å gjøre litt innimellom når ryggen har vært fin.

 

Får håper samboeren din får av gipsen før du føder da:)

 

Lykke til hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg ikke- mannen min har akkurat kastet krykkene sine etter ankelbrudd i mars...jeg hadde akkurat begynt å bli bedre etter å ha vært dritdårlig i nesten 3 måneder, også knekker han først ankelen, så når han skal på kontroll 2uker etterpå blir han innlagt fordi de vil sette inn en bolt i ankelen fordi den ikke grodde riktig... og to uker etterpå ble han innlagt igjen fordi han var så heldig og fikk veldig med komplikasjoner etter operasjonen, maks uflaks med blodpropper, vann i lungene, alvorlig lungebetennelse og kolapsa lunger...ikke sånn kjempeofte det skjer! Det var kjempeslitsomt 5 mnd på vei, 6uker før termin må jo være ennå tyngre...du som skulle bli dulla med nå da! ikke det, mannen min er på beina igjen, men no dulling er visst ikke aktuelt likevel...jaja... Lykke til med de neste ukene iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk ;)

 

Men, dere får innta kosestilling på sofaen og nyte hverandre istedet! Kose dere med film og noe godt å spise (bytte på å lage litt, når han blir bedre)

 

Han er iallfall hjemme med deg. Min bare jobber og sover når han er hjemme og med fire aktive barn, blir det ikke så mye oppvartning her heller. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hos oss er det ikke min mann som har brukket ankelen, men meg selv... det skjedde for en uke siden, og jeg har termin om fire dager. Skal sannsynligvis gå med gips i 6 uker. Jeg får jo en del dulling, men det beste hadde nok vært å slippe dette, ja. Dårlig timing for ankelbrudd for alle involverte, igrunnen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...