Gå til innhold

Trenger virkelig tips og gode råd her........:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann, gjort det i 2 mnd, liker han godt, men noen ting er sååå irriterende...og nå er jeg redd det irriterer mer enn jeg liker...han er pen og kjekk og se på, har full orden på alt: jobb, økonomi osv....han er supersnill og god. Problemet er....han skravler heeele tiden, bruker "store" ord, da mener jeg "nesten slå opp i ordboka-ord...:P,, bestandig driiitblid!! og forferdelig intens.....planlagt hele fremtiden for lengst...Når han er sammen med barna mine er han helt i 110!!! og for meg blir det bare altfor mye!! Noen som forstår hva jeg mener???

Jeg har et langt forhold bak meg, og barn som sagt og trenger tid...har forsøkt og fortelle dette flere ganger men tror ikke han helt fatter...:/

Det er så synd, for jeg tror vi kunne hatt det ganske bra sammen, og synes ikke jeg kan forvente at han skal forandre seg pga meg, og det går sikkert ikke an og forandre han heller....(

Hva bør jeg gjøre? Hvor mye kan jeg egentlig si uten og ødelegge for mye..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker som han prøver for mye å vise deg at du er spesiell for han..

du må nok si d som du føler det..høres jo ut som du ikke orker han hvis ikke,og da har d vel egentlig ikke så mye og si om hvis du "ødelegger for mye"....

Skrevet

Ja, fysj og æsj, en blid, positiv person som digger å bruke tid med ungene dine, OG ser en fremtid og ikke er redd for å binde seg... Få slutt på det med en eneste gang;)

Skrevet

Skjønner litt hva du mener,men særiøst,høres jo ut som drømmemannen;o)

Skrevet

Eksen min var en slik en, jeg trodde å han var drømmemannen. La meg si det slik; oppleves de som for gode til å være sanne, så er de som regel det også. Sier ikke alle er det, men flertallet. Er det noe som skurrer, følg magefølelsen din

Skrevet

Høres ut som too much, spør du meg... Blir stresset av å bare lese om han, jeg ;-)

Og til neste gang, kan kanskje et nyttig tips være å vente endel lenger på å introdusere en ny "mammas venn" ovenfor barna....

Og ja, det er naivt å tro at man kan endre noen...

Lykke til, uansett!

Skrevet

Ler litt her nå;)) Vanskelig og forklare, men han er ALLTID super-blid og glad, samma f...! også får jeg FOR MYE oppmerksomhet-tro det eller ei! Jeg er perfekt i hans øyne! Det kan faktisk bli slitsomt...og man er ikke nødt til og overdrive sånn med unger man har kjent et par uker.....:/ t.o.m sønnen min var sliten etter 3 timer med han....:P

Skrevet

Det og...han er dritklar for at barna skal få vite, men alt de vet er at det er mammas kamerat, og jeg er ikke klar for at de skal vite noe på leeenge! Dette skjønner han jo ikke...?!

Skrevet

Hvor lenge holdt du ut?

Sa du noe til han??

Skrevet

skjønner hva du mener med litt for glad.

kjente en som var litt sånn. bestandig i 100 og alt var såå bra osv..

vi kalte han mr positiv.. hehe.. han var ganske creepy når jeg først møtte han.. så en dag møtte jeg kona hans og da ble det herr og fru positiv. hun var jo akkurat lik. må nesten le litt..

det jeg skal fram til er at jeg hadde aldri klart og være med noen med så mye energi. blir fort sliten kan du si. tenk deg over lengre tid da?

vi spøkte om hvordan kona holdt ut.. men nå vet bi det:)

men hvis du liker han og han er så flott ellers så bør du gi det en sjangs. jeg var ikke akkurat forelska i mr positiv så saken blir anderledes for deg... (og fordi det er snakk om andre personer så klart) =)

lykke til

Skrevet

Er ganske så forskjellige da kanskje...jeg har jo temperament til 1000, og tilter jo nesten av det sykt gode humøret!!

Alt er faktisk såååå bra...hvorfor kan han ikke gjøre seg litt mer spennende da, litt mer matcho....?!

Rett og slett holde litt mer kjeft!!:P

Skrevet

Det virker som du skjønner at dette skurrer...

Du sier han har planlagt framtiden for lengst. Det er jo kjedelig for deg det... skal liksom ikke du være med å bestemme noe?

Var også sammen med en som hadde en ti årsplan. Han klikka da jeg gjorde det slutt, for det passa ikke inn i hans tiårsplan. men det var jo kjedelig at han hadde bestemt hvor vi skulle bo, hvor lenge vi skulle bo der osv..

I begynnelsen var eksen min også veldig blid. Han sa faktisk at han aldri hadde noen topper og bunner.. det er jo ganske skummelt fant jeg ut.. da har du jo et ganske flatt følelseliv og kan være ganske uempatisk..

Synes du kan si at du synes han er intens og at han bør stresse ned :)

Skrevet

Men hvordan fortelle at jeg synes han er så høyt oppe hele tiden...?

Kan du lande litt, slappe av, ikke snakke så mye og ikke være så helvetes blid hele tiden???.....:)))

Skrevet

"Livet mitt er helt problemfritt,

Hverdagen er enkel og grei

Hjemme er det kvalitetstid

I sofan min med meg"

Tenkte på den sangen til joker reklamen med EN gang :P

Han er nok litt i fornektelse mtp at livet ikke er gullkantete hele veien. Eller så er han kjempeflink til å ikke ta med seg dårlig humør ut. Det er noe jeg prøver å gjøre også. Mitt dårlige humør skal ikke legges over på menneskene rundt meg, men jeg klarer det ikke alltid:p

At han er i 110 hele tiden er heller mer merkelig. Hvor får han all energien fra? Hvis det skurrer, så snakk med ham o det. Og funker det ikke, så dropp ham. Stol på magefølelsen din:)

Lykke til:)

Skrevet

Takk for alle svar jenter...men må si jeg gruer meg stort til og ta det opp...har jo sagt endel før og forstår at han blir skuffet og lei seg når jeg ikke "liker" han som han er.....blir faktisk litt fort furten når jeg nevner alle "feilene" hans....kanskje forståelig...vet ikke jeg..

Skrevet

forressten, hver gang jeg snakker med han så får jeg detaljert vite hva han har gjort eller skal gjøre,....slitsomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer ikke til i det hele tatt,,,og ender med at jeg nesten ikke responderer i det hele tatt....ikke hører etter liksom på det han har og si...:/

Skrevet

også gjentar han seg selv heeele tiden.....og forandrer meninger så ofte som jeg skifter sokker!!!!

Skrevet

han høres slitsom ut...må innrømme det.

du bør nok lytte til magefølelsen din, høres ut som du er lei allerede...

kanskje prøve å ta det opp med han på en forsiktig måte, hvis det faller naurlig i samtalen. Kanskje er han bare veldig usikker på seg selv, og redd for å miste deg, redd for å ikke være bra nok.

Men det høres litt krampeaktig ut, ja...

Skrevet

tviler på at du klarer å forandre han . og du irriterer deg jo over mange ting allerede, så da sier det vel seg selv at det ikke kommer til å fungere. :S

Skrevet

hehe.. blir sliten av å lese om han :P

kanskje han er såå positiv og blid for at han er forelska..? Kan jo hende "alt det det positive" dabber litt av etter hvert.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...