Gå til innhold

Første medlem her! :)


carmelita79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper på å komme inn hit etterhvert... :) Skal teste om en uke eller to... Min mor sier at hun ser jeg er gravid, og jordmor i kommunen ga meg tydelige hint på at hun tror det -bare ved å se på meg.. Billigstrimler viser neg, så har kjøpt meg digital som jeg skal teste med om 2 uker! Spennende tider i vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på at du ikke tilhører mars klubben;??? Eller har du testet positivt veldig tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) jeg vill også inn hit. akkurat hatt eggløsning, tester om 2 ukers tid. håper jeg ender opp her jeg også. Kos deg med magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har IKM om 4 dager og testet positivt idag :) tar det ganske easy nå i begynnelsen, det er jo en viss fare for å få en vanlig mens nå neste uke, men guri malla så stort likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:) Blir med her jeg, termin 1.april tror jeg. Testa positivt idag, så nå er jeg veldig glad. Håper alt er som det skal og at det kommer en baby rundt de tider:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Testet positivt igår, termin ca. 2. april. Tror jeg da.:)

 

Har ikke gått helt opp for meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Hamar og testet positivt i går!! rundt 22 april har jeg termin ;) Gleder meg utrolig masse til tiden vi har i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen og testet positivt i dag, svakt men alikevel klart og postivt så termien blir ca 7 april. Har IKM i neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg *håper* å kunne melde meg inn her med termin 2. april.

IKM i går, men vegrer mot å teste av frykt for resultatet.

Bor i Sandnes

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg melder meg og inn! tror termin er rundt 2-4 april :D fra trondheim, i Montreal for tida (frem til jul) og en gutt på snart 2 år fra før. Hurra hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar sjansen og melder meg inn! Svak pos test noen dager nå. Termin 9 april ifølge BIM. Artig, har alt eit aprilbarn på vel 2 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...