Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16275698&sid=xz7gecD-BKW022978&pos=null&tot=null Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 kan ikke svare deg på akkurat det, siden jeg ikke følger så mye med på hva som er vanlig pris på hus nå til dags. Men det jeg la merke til, er at det trengs en del fornyelse inne i huset for at det ikke skal se "bestemor" ut (min mening). Så du burde koste på det noen lapper for å fornye gulv, få inn et skikkelig skap istedet for det forhenget i entreen osv. Men det var veldig bra standard så det ut som, og greit plass;) Og flott uteområde da:) Mye du kan gjøre med dette huset:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hei... Jeg vil ikke si jeg er helt enig i anonym over her da...syns ikke det trengs mye fornyelser og det gikk det jo ikke ut ifra taksten heller....det var noen småting skjønte jeg. Syns iallefall ikke det så bestemor ut ,det var jo lyse pene farger over alt..store fine rom. Det eneste var vel kanskje nye gulv (klikkparket) eller noe der hvor det var tepper idag....jeg vet ikke. Men de fleste gulvene så jo fine ut og det var masse som var gjort de senere årene. Det er jo et stort hus og stor tomt og det ligger jo veldig flott til...stedet det ligger på er jo virkelig i utvikling også....ikke langt til noe transportmiddel heller som tog og busser. Syns huset så veldig fint ut jeg og utifra det jeg kunne lese av takst osv så var det jo ikke noe alvorlig feil med huset heller ,virket som det var godt tatt vare på. Tror ikke prisen er så gal heller ut ifra hva jeg kan se på bilder da,er jo litt vanskelig når man bare ser bilder og ikke har sett huset live...men jeg fikk iallfall et veldig godt inntrykk...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Vi betalte nesten 6 mill for vårt oppussingsobjekt, så jeg syntes dette er helt vanvittig billig!! Løp og kjøp om det er i dette området dere vil bo Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Det du må gjøre er å sammenligne tilsvarende hus i samme område, da ser du lettere om dette er et rimelig eller dyrt hus. for det nytter ikke å sammenligne med en enebolig på samme størrelsen i Oslo feks.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Det var billig. Hadde jeg hatt noen millioner hadde jeg nok dratt kortet på dette
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Bestill prospekt, og se på tilstandsraporten:) Ikke vurder å kjøpe, uten å ha sett den.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Bestill prostekt ja...helt klart.Men tilstandsrapporten finner du jo også på nettet på den siden. Det er jo ikke bare å kjøpe nei,skal man se på boliger i samme omr så må jo husene være tilsvarende da som her vi bor hvor husene er ganske like. Du over her sier det ikke nytter å se på tilsvarende bolig i f.eks Oslo,klart ikke det,man må jo se på tilsvarende bolig og beliggenhet i nærheten av der dette huset er...nytter heller ikk bare å se pris på andre hus i området....det bør jo være noe av det samme. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå