*Lissi* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Har en datter som er 10 mnd. den 20. juli. Ammer fortsatt. Jeg begynner i jobb om 3 uker, og hun begynner i barnehagen (annenhverdag) i midten av september. Problemet er at vi ikke får i henne melk. Prøvd nan, småfolk og hipp sine erstatninger. Pumpet meg, alle salgs flasker og kopp. Drikker vann av flaske, men ingenting annet. Vil gjerne fortsette å amme litt, mens sambo mener jeg bør kutt helt. (mener hun vil begynne å drikke melk da) Nå legger sambo henne om kvelden, og prøver iherdig med flaske. Hjelper ikke. Tilbyr kun vann om natten. (prøver å nattavenne henne) Trenger råd! Hun må vel ha i seg litt melk? Prøvde "drikki" fra nestle, men hun nektet plent...
Gjest Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Hun trenger vel ikke melk, men næringsstoffene som er i melka, Prøvd andre melkeprodukter? Hun er jo (snart) stor nok til å få yoghurt. Ost på skiva osv. Trodde det skulle holde. Så får du prøve vanlig melk om noen mnd
*Lissi* Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 Jobber skift, hadde vert greiere om jeg jobbet dagtid sånn sett. Er dessuten bedt i 50 års feiring om noen uker. Har så lyst å reise, men slik det er nå er jeg veldig skeptisk. Aldri vert vekke fra henne, så merker behovet begynner å melde seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå