Gå til innhold

Trenger hjelp/råd av dere erfarne damer.-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter som er 10 mnd. den 20. juli. Ammer fortsatt. Jeg begynner i jobb om 3 uker, og hun begynner i barnehagen (annenhverdag) i midten av september.

Problemet er at vi ikke får i henne melk. Prøvd nan, småfolk og hipp sine erstatninger. Pumpet meg, alle salgs flasker og kopp.

Drikker vann av flaske, men ingenting annet.

Vil gjerne fortsette å amme litt, mens sambo mener jeg bør kutt helt. (mener hun vil begynne å drikke melk da)

Nå legger sambo henne om kvelden, og prøver iherdig med flaske. Hjelper ikke. Tilbyr kun vann om natten. (prøver å nattavenne henne)

Trenger råd! Hun må vel ha i seg litt melk? Prøvde "drikki" fra nestle, men hun nektet plent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun trenger vel ikke melk, men næringsstoffene som er i melka, Prøvd andre melkeprodukter? Hun er jo (snart) stor nok til å få yoghurt. Ost på skiva osv. Trodde det skulle holde. Så får du prøve vanlig melk om noen mnd

Skrevet

Det holder om du ammer morgen og kveld.

Skrevet

Jobber skift, hadde vert greiere om jeg jobbet dagtid sånn sett. Er dessuten bedt i 50 års feiring om noen uker. Har så lyst å reise, men slik det er nå er jeg veldig skeptisk. Aldri vert vekke fra henne, så merker behovet begynner å melde seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...