PAVEEL Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 nei, men det er min drømmebil!!!!!!!!!!!!! har vært med en mange ganger og det er himmelen rett og slett. drømmer om er sort metallic litt stylet xc90.....sukk!
anjaslilje Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2009 de er veldig fine,å vi trenger en bil med 4hjulstrekk og god bagasjeplass. Har den oppfatningen at mange er fornøyde.. men noen som er misfornøyde?
PAVEEL Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 har aldri hørt om noen som har vært missfornøyd med volvo. sikre, store biler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå