Gå til innhold

Det er så lite liv her på 1 trimester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var her for 2 år siden, var det jo mange her, og masse aktivitet....trist det er blitt sånn, eller er vi ikke så mange gravide nå?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan hende det er pga ferien. :-) blir sikker mer aktivitet om noen uker.

Skrevet

Ja det må nok ha noe med ferien å gjøre :)

Syns også det er stille her til tider..Men det kan jo ha noe med at jeg kom så tidlig inn hit denne gangen...sist gang var jeg hvertfall 8 uker på vei før jeg fant bim.

Skrevet

Hei

Jeg syns jeg merker stor forskjell etter ferien startet. Så folk er nok på ferie eller andre steder uten nettilgang...

Skrevet

jeg titter innom her av og til, men jeg synes det er så ekkelt å lese alle disse overskriftene der det står, jeg blør, mister jeg?, Hjelp.... er dette SA? Tror jeg kommer til å være mer aktiv inne på 2.trimester :) så vi sees der.... er bare en uke til! jippi!

Skrevet

ja, det er jo litt skremmende, for man blir virkelig påminnet om hvor skjørt det er...

Men samtidig så husker jeg hvor utrolig godt det var å ha "gjengen" her inne når jeg mistet i fjor høst. Det er jo oppturer og nedturer. Men kryss i taket for at det hele kun blir en stor opptur denne gangen!

Jeg er også 12 uker om 1 uke -faktisk starter jeg egentlig på min 12 uke på torsdag....men er vel ikke i 2 trimester før den er fullført?

Skrevet

Jeg er innom flere ganger om dagen, og kunne gjerne tenkt meg å snakke med fler. Ikke så mange som svarer på innleggene heller:(

Skal ta blodprøve i morra for å se om hcg stiger etter SA sist måned.

Er nok gravid igjen, men tør ikke tro og håpe!

Skrevet

bare å snakke det Celeste85:) har du lyst til å ha mer kontakt, via personlig melding eller kansje msn eller noe, så ønsker jeg også det:) så send gjerne en personlig melding om du ønsker:)

Skrevet

samme her, titter innom i tide og utide og det skjer jo aldri noe nytt*ler* skjønner at folk er på ferie men jeg er MASESYK*flirer*

blæh dagens wræl fra en super kvalm jente=s

Skrevet

da er vi to superkvalme jenter:)

Skrevet

Heisann!

Jeg syntes og det skjedde mer her for ca 8år siden..

Men,men er nå innom hver dag og leser og svarer innimellom.

I motsetning til andre så gjør det meg ingenting at folk skriver at de mister,blør osv...det er dessverre sånn som hender i 1.trimester..

Jeg unngår derimot andre debatter som "beholde barnet?","røykedebatten" og sånn.-det er bra useriøst noen ganger..

Fortsattgod sommer!Klem

Skrevet

Hallo jenter:)

Forrige gang jeg var gravid, så var jeg ikke innom før i 2. trimester, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Enig med Paper i at det dessverre er sånn at en del faller fra i 1. trimester. Jeg syns selvsagt også det er trist, og syns at denne siden er et naturlig sted å dele sine erfaringer om sånnt. Skjønner at noen synes det er vanskelig å lese om dette, og blir bekymret, men det er jo bare å jumpe over de innleggene det gjelder.

Må si at jeg var ganske mye mer aktiv på forumet når jeg var nygravert da:)

Jeg har en jobb der alle andre har tatt ferie, og jeg kjeder meg ihjel. Uansett så blir det til at jeg kikker innom her endel, men har ikke skrevet så mye på en stund.

Nå har jeg bare to arbeidsdager igjen, så er det ferie!!! Gleder meg til det, og så gleder jeg meg til etter ferien, for da er det ny ultralyd, og forhåpentligvis har jeg fått mye mer mage, og kjenner litt liv:)

Nå er det bare to dager igjen til jeg er ferdig med uke 12 og forlater dere her inne.... Forresten står det på min side at det er 200 dager igjen! Det må jo være noe å feire?? Dette SKAL gå bra:):):)

Jaja, dette ble jo et langt og uinteressant innlegg fra meg.... Men hei.. Da har jeg jo skrevet noe i allefall:)

Ha en fin dag jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...