Gå til innhold

Hva tror dere om denne gruppevoldtektssaken på Romerike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst, jeg vil ikke synse om hva som faktisk har skjedd. Om det er snakk om voldtekt, håper jeg de skyldige blir straffet hardt!

DERSOM det er sant det som står på vg.no i dag derimot, så blir jeg provosert! Det er nettopp slike saker som ødelegger for dem som faktisk blir voldtatt og ikke blir trodd, eller bare lar være å anmelde av redsel for nettopp ikke å bli trodd.

Vi jenter/damer må holde sammen og ikke ødelegge for hverandre, noe vi gjør dersom vi feilaktig anmelder voldtekter i hytt og pine. Om man har vært utro, gått i mot foreldres vilje, brutt moralske regler eller hva grunnene enn er, STÅ for hva man gjør og feilen som har blitt begått! Så hjelper vi til med at virkelige voldtektsmenn faktisk blir tatt, heller enn å gå fri pga "ord mot ord".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så enig :/ Det er veldig synd hvis man ikke blir hvis man har blitt utsatt for noe så forferdelig som voldtekt..

Gruppevoldtekt med 5 gutter må ha vært et mareritt...

Blir forbannet. Greit at de kanskje kommer fra en annen kultur, men den får de faen bare elte hjemme når de kommer inn og blir oppvokst i Norge. Mindreårig eller ikke, så fortjener de straff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...