Gå til innhold

Potte til poden blir bare rot:/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er bare 1 år, men han har i det siste blitt veldig ukomfortabel når han kjenner bæsj i bleia, og han har beynt å vise med hele seg når han må nr 2. Derfor tenkte jeg at jeg kunne begynne lett med å introdusere potte til ham. Vi begynte med å vise den fram, forklarte at her skulle bæsjen og tissen bo istedet for i bleia osv, og lekte med den. Satte bamsen hans på den osv. Så etter en ukes tid satte jeg ham på den rett etter at han hadde spist frokost, for han pleier å bæsje en del da. Men han vil ikke sitte i ro. Blir ikke sinna eller noe, har bare ikke tålmodighet:/ Har prøvd å lese, se på TV, leke med håndleker som dukker og bamser, legoklosser osv. Men neida, han vil ned og leke på gulvet. Har prøvd på stua og på badet.Iikke noe funker. Han har ennå ikke årr noe i potta, så jeg får ikke inn budskapet helt. Selvom jeg roser ham opp i skyene bare han sitter rolig i 3 sekunder:p

 

Hva mer kan jeg gjøre? Han virker jo klar for potten, ihvertfall med bæsjinga, men det passer ham aldri å sitte rolig:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok litt for ivrig. Han er ikke moden... En ett-åring kan ikke ha kontroll ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...