Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Han er bare 1 år, men han har i det siste blitt veldig ukomfortabel når han kjenner bæsj i bleia, og han har beynt å vise med hele seg når han må nr 2. Derfor tenkte jeg at jeg kunne begynne lett med å introdusere potte til ham. Vi begynte med å vise den fram, forklarte at her skulle bæsjen og tissen bo istedet for i bleia osv, og lekte med den. Satte bamsen hans på den osv. Så etter en ukes tid satte jeg ham på den rett etter at han hadde spist frokost, for han pleier å bæsje en del da. Men han vil ikke sitte i ro. Blir ikke sinna eller noe, har bare ikke tålmodighet:/ Har prøvd å lese, se på TV, leke med håndleker som dukker og bamser, legoklosser osv. Men neida, han vil ned og leke på gulvet. Har prøvd på stua og på badet.Iikke noe funker. Han har ennå ikke årr noe i potta, så jeg får ikke inn budskapet helt. Selvom jeg roser ham opp i skyene bare han sitter rolig i 3 sekunder:p Hva mer kan jeg gjøre? Han virker jo klar for potten, ihvertfall med bæsjinga, men det passer ham aldri å sitte rolig:p
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Du er nok litt for ivrig. Han er ikke moden... En ett-åring kan ikke ha kontroll ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå