Gå til innhold

Positiv test


Mamma til snart 2 søte små

Anbefalte innlegg

Hei og gratulerer til alle dere:) Jeg tok en grviditetstest i går etter at jeg har hatt en del merkelige symptomer i det siste. Testen var positiv,men jeg var nødt for å ta en til i dag! Den viste det samme!Jeg er nå gravid i uke 7,så det har tatt itt tid før jeg fant ut av den gode nyheten. Men nå lurer jeg litt på hvordan dere andre går frem mtp lege/jordmortime? Burde jeg bestille time allerede nå?Som dere skjønner så er dette første gang for meg;) Jeg tør ikke helt glede meg enda før jeg har vært hos en lege og fått bekreftet at alt er bra,men det er jeg vel ikke alene om:) Ønsker dere alle lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! :-)

 

Spennende. :-) Jeg er 6 uker og venter nr 2. Jeg har tenkt å vente litt med å bestille legetime, har vert gjennom det før. Det er rutine. Tar blodprøve, sjekker blodtrykk, veger deg og gir litt informasjon om mat, hygiene ol. Første gang kan det kanskje være greitt å gå tidlig, spesiellt dersom man er litt usikker og trenger litt svar på spørsmål.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

 

Du kan nå bestille time nå, men den trenger ikke være med engang:) Tenkte selv å ringe i løpet av Juli å bestille time til svangerskapskontroll å regner med jeg får time i august engang. det får holde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...